וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האישה בחוף הים באשדוד: נעצרו שני חשודים

רמי שני

9.9.2011 / 10:00

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות הירצחה של האישה שגופתה נמצאה חבולה בחוף מי עמי באשדוד. נבדק חשד לפיו העצורים תקפו את האישה, לאחר שזו לא נעתרה לבקשתם לבלות עמם

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

שני גברים נעצרו הבוקר (שישי) בחשד למעורבות ברצח האישה, שגופתה נמצאה הלילה חבולה בחוף מי עמי באשדוד. השניים יובאו בהמשך להארכת מעצרם. לאחר מציאת הגופה הניחו במשטרה כי מדובר במוות לא טבעי והבוקר התחזק החשד בקרב חוקרי המשטרה כי מדובר ברצח. אחת ההערכות היא ששני העצורים תקפו את האישה לאחר שזו לא נעתרה לבקשתם לבלות עמם, אך לא נשללים כיווני חקירה נוספים. עוד מעריכים במשטרה כי הרצח יפוענח בתוך זמן קצר.

צוות של מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעק למקום מציאת הגופה, קבע את מותה של האישה. לאחר מכן הועברה גופת האישה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. עם מציאת הגופה ניסו החוקרים לשחזר את תנועת האישה בחוף ולבדוק האם שהתה במקום לבדה או שהיו עמה אנשים נוספים.

החוקרים התקשו בזיהוי הגופה, בשל היעדר מסמכים. במשטרה העלו מספר חשדות, לפיהם האישה הותקפה ונשדדה במהלך שהותה בחוף או שהיא הובאה למקום לאחר שהוכתה קודם לכן במקום אחר. במהלך הלילה התקיימה הערכת מצב במשטרת לכיש בפיקודו של מפקד המרחב, ניצב-משנה יורם סופר, על מנת לבחון את הממצאים.

עוד בנושא:

הדיווח הראשוני על רצח האישה בחוף הים באשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully