וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשדוד: גופת אשה נמצאה בחוף מי עמי

רמי שני

9.9.2011 / 2:19

צוות מגן דוד אדום שהוזעק לחוף הדרומי נאלץ לקבוע את מותה של האשה, בשנות ה-20 לחייה, שעליה נמצאו סימני חבלות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, הגופה הועברה לנתיחה משפטית

חשד לרצח באשדוד: גופת אישה בשנות ה-20 לחייה ועליה סימני חבלות נמצאה הלילה (שישי) סמוך לחוף מי עמי בעיר. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק אליה קבע את מותה. אנשי מגן דוד אדום הזעיקו למקום גם את המשטרה, מתוך הנחה שמדובר במוות לא טבעי, אולם נסיבות מותה טרם הובהרו וכחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה כדי לברר את נסיבות האירוע. הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

חוקרי המשטרה שהחלו לבדוק את האירוע, ניסו לשחזר את תנועת האישה באזור החוף ולבדוק אם היא היתה לבדה או שהיו עימה אדם או אנשים נוספים אחרים. החוקרים מתקשים בזיהויה, בשל העדר מסמכים על הגופה. אחת ההערכות שנבדקות היא שהאישה הותקפה ונשדדה במהלך תנועה על החוף, או שהיא הובאה לשם לאחר שהוכתה בנסיבות שטרם הובררו. במהלך הלילה התקיימה הערכת מצב במשטרת לכיש, ביחד עם מפקד המרחב, ניצב משנה יורם סופר, כדי לבחון את הממצאים ולהעריך את כיווני החקירה האפשריים.

ביום רביעי בבוקר נעצר צבי גנדי רוזנברג, גבר בן 47 מחיפה, לאחר שהתקשר למשטרה מדירה ברחוב חטיבת כרמלי בעיר, והתוודה כי חנק למוות את אמו באישון הלילה. המשטרה הוזעקה לדירה ופתחה בחקירה ראשונה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב כרמל קבעו את מותה של האם, שגופתה התגלתה במקום כשעליה סימני אלימות, והעבירו אותה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. בית המשפט השלום בחיפה האריך בשבעה ימים את מעצרו של רוזנברג.

עוד בנושא
הוארך מעצר החשוד ברצח אמו: ”הקול הורה לי להרוג”
גבר מחיפה התקשר למשטרה: ”רצחתי את אמי הקשישה”
חשד לרצח: צעיר בן 21 נורה למוות ליד אום אל-פחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully