וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טורקיה תקיים תרגיל צבאי עם מצרים

ניר יהב

8.9.2011 / 19:29

גורמים מצרים דיווחו כי שתי המדינות יקיימו תמרון ימי משותף במים הטריטוריאליים של טורקיה, במטרה לתרגל שיטות לחימה חדשות. בשבוע הבא אף יבקר ראש הממשלה הטורקי ארדואן בקהיר

על רקע ההידרדרות ביחסים בין ישראל לטורקיה, מהדקת אנקרה את הברית עם מצרים: גורם מצרי המוגדר 'מהימן' דיווח היום (חמישי) לכלי תקשורת ערבים כי שתי המדינות מתכוונות לקיים תמרון צבאי ימי משותף במים הטריטוריאלים של טורקיה בסוף השנה. לדברי המקור, מטרת התמרון היא לחלוק ידע בין חיל הים המצרי והטורקי ולהכיר שיטות לחימה חדשות.

משבר עם טורקיה - כותרות אחרונות
ארדואן: "לא חשוב המחיר, איש לא ידרוך על כבודנו"
ישראלים נחקרו בנמל התעופה באיסטנבול: "הרגשנו גטו"
טורקיה מימשה האיום: הסגל הדיפלומטי מגורש לישראל
דיווח: ארדואן יחתום על הסכם אסטרטגי עם מצרים

ראש ממשלת טורקיה רג'פ טייפ ארדואן צפוי לבקר בתחילת השבוע הבא במצרים ולחתום על סדרת הסכמי שיתוף פעולה בתחום המסחר והביטחון. הוא צפוי, בין היתר, להיפגש עם ראש המועצה הצבאית העליונה – הגנרל מוחמד חוסיין טנטאווי ועם ראש הממשלה עיסאם שרף. לארדואן יתלוו שר החוץ, שר המסחר והתעשייה ואנשי עסקים.

גורם בכיר במשרד החוץ המצרי אמר בתחילת השבוע לעיתון "א-שרק אל-אווסט" הרואה אור בלונדון, כי החלטתה של טורקיה לגרש את שגריר ישראל באנקרה "לא תגרום למצרים לקבל החלטה דומה נגד שגריר ישראל בקהיר". הגורם הבכיר אמר כי מדובר במצב "שנסיבותיו שונות".

לפניות לכתב - nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully