וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק, הצילנו מנתניהו

יורם קניוק

7.9.2011 / 18:16

כולנו יודעים שמשהו נוראי מתחולל: נתניהו מנהל מלחמה נגד העולם שבה הוא לא יוכל לנצח. יורם קניוק חושב שרק אהוד ברק יכול לצאת חוצץ להציל את מדינת ישראל מכיליון

פעם אמר שר שיום אחד בן גוריון ישתגע ואנחנו לא נדע. היום נדמה כי בעל הבית שלנו השתגע. אני לא מאמין שהוא טיפש. הוא פשוט עיוור לסובב אותו.

אבא שלכן, בנות ברק, איננו מטורף. הוא חכם. הוא נאמן לנו אזרחי המדינה הזאת. הוא אולי לא רגיש לבני אדם, אבל הוא רגיש להיסטוריה. איך יכול להיות שאתן, בנות האיש הגיבור והטועה הרבה והחכם, יכולות שאביכן ימשיך לתת יד לאדם ששמו נתניהו; אדם שבגלל משהו שקרה לו מזמן והתעצם עם הזמן, הולך ראש בראש נגד העולם. בסוף נושמד כאן - לא בגלל הערבים - אלא בגלל ראש הממשלה הזאת. אביכן, ברק, צריך לצאת חוצץ כדי להציל אותנו.

שר הביטחון אהוד ברק בכנס הוקרה למתנדבי שנת שירות, יוני 2011. אורי לנץ
אולי לא רגיש לבני אדם, אבל רגיש להיסטוריה. אהוד ברק/אורי לנץ

ברק חייב, יחד עם הממשל האמריקאי ועם השרים בעלי השכל שמבינים שאנו מובלים לגיהנום על ידי קנאי המסוגל לכל כל עוד הוא צודק, לעשות משהו. כולנו יודעים שמשהו נורא מתחולל; מלחמת עולם של איש אחד כדי להרוג אותנו ואת בנינו בגלל איזשהו חסם נפשי, או טשטוש, או טיפשים רבים הסובבים אותו. איך יכול אביכן לחיות עם הידיעה - והוא יודע - שבמלחמה של נתניהו נגד העולם לא נתניהו ינצח. ואיפה דן מרידור? איפה החכמים? איפה הלא מטורפים בליכוד או בעצמאות? איפה הם ומדוע אינם עוצרים את האיש הזה היום כדי להציל לנו את מולדתנו?

נאבקנו עליה; לוחמיה בוכים. טייסיה מקללים. איפה אתה ברק? למה לא תפסיק את מחול השדים של נתניהו עם ליברמן, שבדומה לסטלין הנערץ עליו ככל הנראה, דוחף את נתניהו אף יותר. אתן בנותיו של איש חזק; קחו את אביכן אשר אהבתן ודחפו אותו לעשות כיכר תחריר בממשלה ולהעיף מהר ככל הניתן את נתניהו לשבת באחד מבתיו - כדי להציל אותנו.

אין עוד רבים שלחמו על הקמת המדינה הזאת. ששת אלפים נהרגו מתוך שש מאות אלף. הייתי שם, היה נורא, לחמנו בשיניים, נשארנו מעטים: תנו לנו למות בכבוד במולדתנו. אנחנו לא טוקבקיסטים משוגעים, אנחנו לבה ודמה של ארץ המכאובות הזאת.

קחו את אביכן, התחננו בפניו: הוא יכול לעשות הפיכה שקטה בממשלה, יש שם גם אנשים אחרים, אפילו בני בגין יודע לאן אנו מידרדרים. בואו בנות, קחו את אבא הגיבור שהועם והעים את עצמו וצופה בטח בחשש במתרחש לנו היום. קחו אותו, התחננו אליו שיציל אותנו. אין אחר, הוא שר הביטחון, הוא צריך להבין מה זה טורקיה זועמת ואמריקה כועסת. קחו אותו, נעזור לו.

היה פעם איש חזק ששמו דיין; גיבור חיל שלקח על שכמו את כאב מלחמת יום הכיפורים שהלמה בחלומותיו, עזב נזוף את חבריו והלך אל בגין כדי לכפר ולהביא שלום. בגין היה איש קשה, אבל חכם, שהבין שעם קטן אינו יכול לנצח את העולם וכך הביא לנו מעל 30 שנות שלום עם מצרים. אתן, בנותיו של איש הפלדה שמתנהג כמו קנה רצוץ, בנות ברק, קחו את אביכן לבוא לעזרת העם ולהפיל מיד את האיש הזה היושב בראשנו ומוליך אותנו לכיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully