וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה במשפט מובארק: הדיון הופסק לאחר חצי שעה

ניר יהב

7.9.2011 / 14:31

כלי תקשורת במצרים מדווחים כי בשל עימותים שפרצו בין כמה עורכי דין, הוחלט להפסיק את הדיון הרביעי במשפט הנשיא לשעבר. בדיווחים נמסר כי אחד מעורכי הדין גידף את מובארק

כחצי שעה בלבד לאחר שהחל הדיון הרביעי במשפטו של נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק, נאלץ היום (רביעי) השופט להפסיקו בשל מהומה שפרצה באולם. השופט, אחמד רפעת, הודיע על הפסקת הדיונים למשך רבע שעה בשל אי סדר שאירע באולם. על פי חלק מהדיווחים, הבקשה להפסיק את המשפט לזמן-מה התקבלה דווקא מצד עורכי הדין שביקשו "להתארגן מחדש בשל הבלגן באולם".

משפט מובארק - כותרות אחרונות:

מצרים: משפט מובארק התחדש - הפעם בלי מצלמות
כיצד חמק סגנו של מובארק במצרים מהעמדה לדין?
בקשתו האחרונה: מובארק ביקש להיקבר לצד נכדו

משפט מובארק חודש - ונדחה לתחילת ספטמבר. רויטרס
לפי הדיווחים, מובארק הגיע לדיון כשהוא שוכב על אלונקה./רויטרס

על פי דיווחים נוספים, כמה עורכי דין התעמתו ביניהם ואחד אף גידף את מובארק. לפי דיווחים אחרים, כמה עורכי דין תקפו את בית המשפט וטענו כי הוא עושה הבחנה בין פרקליטיו של מובארק לבין פרקליטיהם של משפחות ההרוגים. השופט, על פי הדיווח, הוציא את בית המשפט להפסקה כדי להרגיע את הרוחות.

עורכי הדין, המייצגים את משפחות המפגינים שנהרגו במהלך אירועי המהפכה נגד משטרו של מובארק, דרשו במהלך הדיון לזמן לעדות את ראש המועצה הצבאית העליונה הגנרל מוחמד חוסיין טנטאווי, את סגן הנשיא לשעבר עומאר סלימאן, את רעיית הנשיא לשעבר סוזאן מובארק ואת הרמטכ"ל סאמי ענאן.

לפי הדיווחים במצרים, מובארק הגיע לדיון כשהוא שוכב על אלונקה. הוא לבש טרנינג כחול, לצדו עמדו בניו עלא וגמאל, ומחוץ לאולם הדיונים הייתה אבטחה כבדה מחשש להתפרצות עימותים בין תומכיו למתנגדיו של הנשיא לשעבר. כזכור, בתום הדיון השני במשפטו של מובארק החליט השופט שהדיונים לא ישודרו בשידור חי בטלוויזיה.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully