וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יעלה בגורל החזירונים אחרי קמפיין ההשמצה?

ג'יין קרופט ייסדה לפני שנתיים חווה פופולרית בבריטניה לגידול חזירים ננסיים. היא לעולם לא תסלח לעצמה על הטעות החמורה שביצעה באחת ההזמנות, אך טוענת כי נפלה קורבן לתרגיל עוקץ

רויטרס

(ג'יין קרופט לפני כשנתיים, מספרת על החווה לגידול החזירים; צילום: רויטרס, עריכה: לירז לבנה)

אשת עסקים בריטית פשטה רגל לאחר שנפלה קורבן, לדבריה, לקמפיין נאצה שעניינו חזירים ננסיים שגדלו לממדי ענק. ג'יין קרופט, בת 43, הקימה לפני כשנתיים חוות גידול לחיות המחמד הקטנות שהפכו לחביבות הידוענים, שביקשו להשוויץ ביכולתם לרכוש חזרזיר במחיר של עד 1,200 לירות סטרלינג. בין הידועניות שכבר התהדרו בחזירון - ויקטוריה בקהאם ופאריס הילטון.

כנראה שאירע בלבול, וקרופט הזמינה מאחד מספקיה חזירים רגילים שזה עתה נולדו, בחושבה בטעות כי מדובר בגזע הננסי - או שנמכרו לה בכוונה על ידי מתחריה הערמומיים. לקוחות שקנו ממנה את החזירים הקטנים במחיר מלא, נדהמו לגלות שבסלון ביתם גדל מדי יום יונק ענק, שאינו אוהב להתפנק במיטה לפני השינה אלא מעדיף להתפלש בבוץ החצר.

ה"דיילי מייל" הבריטי ליווה את קרופט מאז ייסדה את העסק המצליח ב-2009, לאחר שהתפרסמה בטלוויזיה והצטלמה לצד זמרים כגון רובי וויליאמס. כעת, היא טוענת בפני כתבי אתר האינטרנט של העיתון כי מגדלי חזירים מתחרים עודדו קמפיין השמצות נגדה ברשת הפייסבוק. לדבריה, הופצו נגדה גידופים רבים מצד "לקוחות לשעבר", כביכול, שסיפרו כיצד דרשו ממנה החזר כספי לאחר שגילו על התרמית החזירית, תרתי משמע.

"נפלתי קורבן לריגול תעשייתי", אמרה קרופט בכאב, לאחר שבית המשפט הכריז עליה כפושטת רגל. היא עדיין לא אספה בחזרה את כל החזירים מהלקוחות הזועמים, וטרם יודעת מה תעשה בהם או היכן תשכן אותם, שכן כמה מהחזירות הנקבות הרו למחזריהן, ועתידות ללדת. לא מוגזם להניח שאת החזירים הקטנים שייוולדו, היא לא תנסה למכור או להציגם כננסיים.

שיגעון החזירונים שכבש את בריטניה
חדש: קופות חיסכון - מחזיר אמיתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully