וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: ועדת טרכטנברג ממשיכה בדיוניה

הוועדה לשינוי כלכלי-חברתי מקיימת דיון נוסף לקראת גיבוש המלצותיה לראש הממשלה. בדיון משתתף יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי, שקרא בעבר להידברות עם הוועדה

ועדת טרכטנברג לשינוי כלכלי-חברתי מקיימת היום (שלישי) דיון נוסף, שבו משתתף יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי. בעבר הסביר שמולי כי הוא תומך בהידברות עם הוועדה, וזאת בניגוד לחלק מראשי המחאה שקראו לפרופ' טרכטנברג להתפטר. בשבוע שעבר התכנסה הוועדה למפגש הפתוח האחרון. לפני שתגבש את המלצותיה. הכינוס האחרון יוחד למפגש בין חברי הוועדה לנציגי מאהלים מרחבי הארץ.

יו"ר הוועדה, פרופ' מנואל טרכטנברג, אמר בדברי הפתיחה שלו בדיון שהתקיים בשבוע שעבר כי הוא שמח ורואה זכות בלהיות חלק מהוועדה שתעצב את עתידה של מדינת ישראל. לדבריו, "הוועדה לא היתה מוקמת ללא המחאה החברתית שגרמה ללחץ להקימה". טרכטנברג הוסיף כי "לולא הוועדה, הייתה המחאה הולכת לאנרכיה וכאוס כמו בלונדון או מתמוססת".

"אני יודע שיש חשדנות כלפי הוועדה", אמר טרכטנברג. "יש חשש שתוקם עוד ועדה שתדון במשך חודשים וזה יתמוסס עם הכניסה לשנת הלימודים והגשם". טרכטנברג הבהיר שלא כך הדבר וכי בכוונת הוועדה להציג המלצותיה בהקדם. "יהיו המלצות עוד לפני החגים וזו הבטחה, תבחנו אותנו על זה", אמר. בנוסף יצא טרכטנברג להגנת מנהיגי המחאה עקב הביקורת המופנית כלפיהם. "כולם עושים טעויות והם לא מומחים פוליטיים, יש להביט במצב בפרופורציות", אמר.

מעוניינים להצטרפו לדיונים? היכנסו לאתר צוות ההידברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully