וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גורדון": תלמידים דמעו ונאבקו על מקומם בבית הספר

6.9.2011 / 11:30

בבית הספר בפתח תקוה ממשיכים ההורים למחות על כך שקיבלו הודעה ברגע האחרון כי לא ילדיהם התקבלו לשורות בית הספר, ועבור מקצתם לא הוקצה גם בית ספר אחר. ח"כ קירשנבאום עוכבה בכניסה

מחאת ההורים בבית הספר גורדון בפתח תקוה נמשכת: כוח מתוגבר של המשטרה הופיע הבוקר (שלישי) בבית הספר "גורדון" בעיר, בעקבות מחאת ההורים הנמשכת מחוץ לבית הספר, על כך שקיבלו התרעה רק בתחילת שנת הלימודים על אי קבלת ילדיהם לבית הספר – רובם קיבלו העברה לבית ספר אחר, ומקצתם נותרו ללא מוסד חינוכי לשלוח אליו את ילדיהם. הילדים הופרדו מהוריהם בשער בית הספר, ועמדו בתור כשהם דומעים, כשהיו צריכים להציג עצמם, במטרה לעבור את אישור נציגת מינהל החינוך כדי להתקבל לבית הספר.

עוד על הנעשה בבית הספר גורדון
תלמידים לא רשומים והוריהם פלשו לבית ספר בפ”ת
מהומה בפתח תקווה: הורים וילדים התפרצו לבית ספר
ההורים בפתח תקווה ישביתו הלימודים ”בשל אפליה”

לבית הספר הגיעה בין היתר גם חברת הכנסת פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו), אלא שבשל העובדה שביקורה לא תואם עם משרד החינוך או עם הנהלת בית הספר, היא נאלצה להמתין כחצי שעה בטרם אושרה להיכנס לשטחו. מחאת ההורים, הזועמים על כך שהרישום לבית הספר נסגר לתלמידים הלומדים בסביבתו בלבד, הגיעה לשיא ביום שישי האחרון, כשכמה מההורים ניסו להכניס בכוח את ילדיהם לתוך תחומי המוסד. כוח משטרה שהוזעק למקום לא הצליח למנוע את פריצתם של 60 תלמידים לשטח בית הספר.

"גורדון", שמרבית תלמידיו הם עולים מחבר המדינות, מעורר סערה בימים אלה גם בעניין נוסף. בשבוע שעבר איים ועד ההורים העירוני להשבית את הפעילות בכלל מוסדות החינוך בעיר, במחאה על כך שבית הספר מקבל לשורותיו רק תלמידים ממשפחות עולים ממדינות ברית המועצות לשעבר. ההורים טוענים כי בית הספר פועל כמוסד בדלני-רוסי, הנהנה מתמיכתה הפוליטית של אנשי מפלגת "ישראל ביתנו". עוד טוענים ההורים, כי התלמידים בבית הספר נהנים מתנאים טובים משמעותית מתלמידי שאר מוסדות החינוך בעיר.

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully