וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בפתח תקוה: הורים וילדים התפרצו לבית ספר

2.9.2011 / 10:17

עשרות הורים ש?מחו על כך שילדיהם לא נכללים באזור הרישום של בית ספר גורדון בפתח תקוה, ניסו להיכנס לכיתות הלימוד. גורמים בעירייה: "אנחנו שוקלים לסגור את המוסד בשבועות הקרובים"

מהומה גדולה פרצה הבוקר (שישי) בבית הספר היסודי גורדון בפתח תקוה. עשרות הורים שמחו על כך שהרישום לבית הספר נסגר לתלמידים הלומדים בסביבתו בלבד, ניסו להכניס בכוח את ילדיהם לתוך תחומי המוסד. בעקבות כך הוזמנו לבית הספר שוטרים, שפעלו להרגיע את ההורים המתלהמים.

בשלב מסוים הצליחו כ-60 תלמידים והוריהם להתפרץ לתוך שטח בית הספר וניסו להיכנס לכיתות הלימוד. חלק מההורים אף העבירו את ילדיהם מעל לגדר המוסד, שגובהה כמטר וחצי. גורמים בעיריית פתח תקוה אמרו בתגובה כי "נוכח חוסר היכולת לפקח על הנעשה בשטח בית הספר, אנחנו שוקלים לסגור את המוסד כבר בשבועות הקרובים. ההורים האלה רוצים את בית הספר, למרות שהם לא באזור הרישום".

ועד ההורים העירוני דרש לפני מספר ימים לסגור לאלתר את בית הספר, מכיוון שלטענתו המוסד מקבל לשורותיו רק תלמידים ממשפחות ממדינות חבר העמים לשעבר. בוועד ההורים העירוני טוענים כי בית הספר פועל כמוסד בדלני-רוסי, הנהנה מתמיכה פוליטית של אנשי מפלגת ישראל ביתנו.

אחת מ"נפגעות" התלהמות ההורים שניסו לפרוץ הבוקר לבית הספר היא סיגלית הלל-יאראק, מנהלת האגף לחינוך יסודי בעיריית פתח תקוה. הלל-יאראק נאלצה להישאר בחדר המנהל ופחדה לצאת החוצה. לטענתה, "חלק מההורים איימו להתיז גז מדמיע על אנשי הצוות. גם לשירותים נכנסתי עם ליווי משטרתי צמוד. המשטרה הורתה לנו להימנע מחיכוך עם ההורים המתלהמים".

עוד בנושא:

ההורים בפתח תקווה ישביתו הלימודים "בשל אפליה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully