וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעות: אותרו ההורים מבני ברק שנעלמו עם ילדיהם

בתום חיפושים ארוכים נמצאו בתחנה המרכזית בטבריה בני הזוג מבני ברק שנעלמו אמש עם שני ילדיהם ואשר הותירו בביתם ארבעה ילדים נוספים. ההורים נחקרו בחשד להזנחת ילדיהם

בני הזוג מבני ברק ושניים מילדיהם שנעלמו אמש, אותרו אחר הצהריים (שני) כשהם בריאים ושלמים בתחנת המרכזית בטבריה. בעקבות כך הועברו ההורים משה ויפית אלמליח לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה בחשד להזנחת ילדיהם. החיפושים אחר בני הזוג אלמליח ושני ילדיהם החלו לאחר שאחיו של האב התלונן במשטרה כי ההורים סיפרו שיש להם קושי לגדל את הילדים ובשל כך בחרו לעזוב את הבית עם שניים מילדיהם ולהעביר את ארבעת הילדים הגדולים לטיפולו.

שכניהם של בני הזוג, סיפרו לפני מציאתם כי ההורים דיווחו בעבר לשירותי הרווחה בבני ברק על קושי לגדל את ילדיהם, אולם במשרד הרווחה אמרו כי המשפחה אינה מוכרת להם. השכנים סיפרו עוד כי הם הבחינו בסימני מצוקה של המשפחה עוד בטרם ההיעלמות. הם ציינו כי שמעו מכיוון הבית צעקות לעתים קרובות וכי שירותי הרווחה לא הוציאו את הילדים מהבית. בשל הקושי, בני משפחותיהם של בני הזוג היו מעורבים בגידול הילדים. השכנים ידעו לספר עוד כי אלמליח היה מתבודד, וכי לא היה ידידותי לשכניו.

החקירה הראשונית שנפתחה לאחר ההיעלמות חשפה כי אלמליח צלצל לאחיו בטרם ההיעלמות, וביקש ממנו לשמור על ילדיו. האח מיהר להודיע למשטרה. כוחות משטרה רבים השתתפו בחיפושים אחר בני הזוג אלמליח ולשני ילדיהם. החיפושים נערכו בבתי קרובי משפחה ואצל מקובלים מוכרים בעדה החרדית.

הדיווח הראשוני על היעלמות בני הזוג ושני ילדיהם

לפניות לכתבים:

מור - mor.shimony@walla.com
קובי - davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully