וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים מבני ברק נטשו ילדיהם ונעלמו, חשש לחייהם

האב צלצל לאחיו, ביקש ממנו לשמור על ילדיו ואז נעלם עם אשתו ושניים מילדיהם בני 6 ו-8. השניים השאירו בבית ארבעה ילדים בגילאי 5-11. האב התלונן בעבר כי יש לו קושי לגדל את ילדיו

תושב בני ברק התלונן הבוקר (שני) במשטרת מרחב דן כי אחיו, משה אלמליח, בן 39, המתגורר אף הוא בבני ברק, נעלם יחד עם אשתו יפית, בת 30, ושניים מילדיו, בני שש ושמונה, והותיר בבית ארבעה ילדים בני 11, 10, 9, ו-5 שנמצאים כעת ברשותו. משטרת מרחב דן, בפיקודו של ניצב משנה אלברט אוחיון, הקימה צוות מיוחד לאיתור ההורים, וקיים חשש לחייהם. שכנים של בני הזוג טוענים כי הם דיווחו בעבר לשירותי הרווחה על קושי לגדל את ילדיהם, אך ממשרד הרווחה נמסר כי המשפחה לא מוכרת להם.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אלמליח צלצל לאחיו בטרם ההיעלמות, וביקש ממנו לשמור על ילדיו. האח מיהר להודיע למשטרה. הרקע למעשה עדיין אינו ברור. במשטרה מעריכים כי בני המשפחה יצאו מבני ברק וכי הם אינם נמצאים בעיר. כוחות המשטרה מחפשים את עקבותיהם גם בבתי קרובי משפחה, וגם אצל מקובלים מוכרים בעדה החרדית. ככל הידוע, הם עזבו את ביתם ברגל.

שכנים של בני הזוג סיפרו שהם הבחינו בסימני מצוקה בטרם האירוע. הם סיפרו כי שמעו מכיוון הבית צעקות מתוך הבית לעתים קרובות, וכי שירותי הרווחה הכירו את המשפחה, אך לא הוציאו את הילדים מהבית. בשל הקושי, היו בני משפחותיהם של בני הזוג מעורבים בגידול הילדים. השכנים ידעו לספר עוד כי אלמליח היה מתבודד, וכי לא היה ידידותי לשכניו.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully