וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הזוג שנעלם מבני ברק: הם פנו לרשויות לעזרה

יום אחרי היעלמות בני הזוג אלמליח ושני ילדיהם, השכנים בבני ברק מספרים כי הם ידעו שהמשפחה במצוקה, וכי בני הזוג אף פנו לרשויות הרווחה לעזרה. משרד הרווחה: "המשפחה אינה מוכרת"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: נעם אשל, עריכה: יאיר דניאל)

שכנים של בני הזוג משה ויפית אלמליח, שנעלמו אמש עם שניים מילדיהם, סיפרו היום (שני) כי הם דיווחו בעבר לשירותי הרווחה על קושי לגדל את ילדיהם, אך ממשרד הרווחה נמסר כי המשפחה לא מוכרת להם. הזוג, תושבי בני ברק, הותירו בבית ארבעה ילדים בני 11, 10, 9, ו-5 שנמצאים כעת ברשותו של אחיו של משה.

הדיווח הראשוני: הורים מבני ברק נטשו ילדיהם ונעלמו, חשש לחייהם

השכנים סיפרו עוד כי הם הבחינו בסימני מצוקה של המשפחה עוד בטרם האירוע. הם סיפרו כי שמעו מכיוון הבית צעקות לעתים קרובות, וכי שירותי הרווחה הכירו את המשפחה, אך לא הוציאו את הילדים מהבית. בשל הקושי, היו בני משפחותיהם של בני הזוג מעורבים בגידול הילדים. השכנים ידעו לספר עוד כי אלמליח היה מתבודד, וכי לא היה ידידותי לשכניו.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אלמליח צלצל לאחיו בטרם ההיעלמות, וביקש ממנו לשמור על ילדיו. האח מיהר להודיע למשטרה. הרקע למעשה עדיין אינו ברור ובמשטרה מעריכים כי בני המשפחה יצאו מבני ברק וכי הם אינם נמצאים בעיר. כוחות המשטרה מחפשים את עקבותיהם גם בבתי קרובי משפחה, וגם אצל מקובלים מוכרים בעדה החרדית. ככל הידוע, הם עזבו את ביתם ברגל. המשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully