וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמר על שמנת? חתול מת נמצא בסיר במזנון הכנסת

פנחס וולף

5.9.2011 / 13:39

החתול התגלה לאחר שהעובדים שבו למתחם בתום פגרה בת שבועיים. הנהלת הכנסת הודיעה כי תדרוש מחברת ההסעדה "שפע" בירור בנושא. היא מצידה תקפה בחזרה: "החתולים מסתובבים חופשי במקום"

כיצד הגיע פגר חתול אל אחד הסירים במזנון הכסנת? אתמול (ראשון), עת שבו עובדי הכנסת מפגרה בת שבועיים, התגלה הפגר בתוך סיר במטבח של המשכן. מלבד תחושת הקבס המיידית, עורר הדבר גם חילופי האשמות בין הנהלת הכנסת לחברת "שפע", הזכיינית שמפעילה את מזנוני הכנסת.

מהכנסת נמסר בתגובה למקרה, כי "הנהלת הכנסת רואה את המקרה בחומרה ותדרוש מהזכיין בירור דחוף בנושא. במידת הצורך, אף יינקטו סנקציות נגד מפעיל המטבח".

אלא שחברת "שפע" לא נותרה חייבת. "במהלך החזרת המטבח לפעילות לאחר שבועיים של הדממת המשכן גילו עובדינו את פגר החתול", אמר בתגובה סמנכ"ל שיווק בחברה, אלון לוי. לדבריו, "נדהמנו לגלות שבכנסת ישראל, אחד המקומות המאובטחים במדינה, מסתובבים חתולים באופן חופשי וללא שליטה של איש מעובדי המשכן, דבר שלא נתקלנו בו מעולם באף אחד ממאות המטבחים וחדרי האוכל שאנחנו מנהלים במגוון חברות ותאגידים. מן הראוי שבכנסת יבדקו כיצד נוצרה הבעיה בכל המשכן ומדוע לא טופלה עד כה".

עוד באותו נושא
מקור ההרעלה בכנסת - כלים מלוכלכים
אי האמון בח"כים הגיע גם למזנון הכנסת
אחרי הג'וק: בכנסת חלוקים על איכות האוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully