וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי האמון בח"כים הגיע גם למזנון הכנסת

למפעילי מזנון הכנסת נמאס לרדוף אחר הח"כים שחייבים להם כסף. לכן עם פתיחת מושב החורף מחר, לא תתאפשר יותר קנייה בהקפה. מנכ"ל הכנסת: "המטרה היא למנוע אי נעימויות בעתיד"

מושב החורף של הכנסת ייפתח מחר (שני), ובמזנון הכנסת נערכים לקבל את פני הח"כים. אחד השינויים העיקריים איתם יאלצו נבחרנו להתמודד הוא שינוי שיטת הממשל במזנון. מעתה והלאה, ולאור ניסיון העבר המצער, הנחה המנהל הכללי של הכנסת דן לנדאו, את מפעילי המזנון שלא לאפשר עוד קנייה בהקפה.

"כדי למנוע אי נעימות בעתיד, הונחה מפעיל המזנון לא לאפשר קנייה בהקפה", נמסר בהודעתו של לנדאו. "בהתאם לכך, תתאפשר קנייה במזומן בלבד או בכרטיסי אשראי וכן יתאפשר תשלום גם באמצעות חתימה מראש על הוראת קבע באמצעות כרטיס אשראי".

בשנה שעברה, לקראת פיזור הכנסת לפני הבחירות, התלוננו מפעילי המזנון כי לכ-40 מהמחוקקים, כלומר שליש מחברי הכנסת, חובות של כמה אלפי שקלים למזנון. בעלי המזנון סיפרו אז כי הם נאלצו לחסום 20 ח"כים מביצוע הזמנות במזנון בשל החוב. בעלי המזנון סירבו לחשוף את שמות החייבים, אך סיפרו כי ההיקף הכולל של חבות הח"כים, משרדי הממשלה והסיעות נאמד בכ-400,000 שקל.

במושב הקיץ האחרון התחוללה סערה קולינרית במזנון הכנסת לאחר שמקק מצא את דרכו לצלחתו של מזכיר סיעת ש"ס, צביקה יעקובסון. בעקבות האירוע, נסגר המזנון הבשרי לעשרה ימים, והוא נפתח רק "לאחר שנערך בו טיפול יסודי, אשר כלל תיקוני תשתית, ניקיון יסודי והדברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully