וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפורנו נשמו לרווחה: האיידס התברר כטעות

אחרי כמה ימי חרדה, שבמהלכם הייתה תעשיית הפורנו האמריקאית מושבתת מאונס, התקבלו תוצאות הבדיקה החוזרת - והתברר כי בדיקה שבה התגלה נגיף ה-HIV אצל אחד השחקנים הייתה שגויה

במשך כמה ימים, עד אתמול (שבת), הייתה תעשיית הפורנוגרפיה האמריקאית מושבתת, לאחר שבדיקה העלתה כי נגיף ה-HIV הגורם למחלת האיידס התגלה בדם של שחקן (או שחקנית - לא נמסרו כל פרטים אודותיו) - אלא שאז נערכה בדיקה חוזרת, והתברר כי התוצאה החיובית הראשונית הייתה שגויה ולמעשה הוא אינו נגוע בנגיף הקטלני.

בעקבות זאת, התחדשו כל הפקות הסרטים שהיו תלויות על בלימה - כך אישרה אתמול בהודעה לתקשורת דיאן דיוק, ראש "קואליציית חופש הביטוי" המייצגת את תעשיית הפורנו. "התעשייה תנהג בזהירות רבה בניסיון להבין מה הסיבות שגרמו למה שעתה מתברר כתוצאה חיובית שקרית בבדיקה", אמרה דיוק.

בדיווחים על הפרשה לא נמסרו כל פרטים על הנשא (או הנשאית), מלבד זאת שהשתתף בהפקה בפלורידה עבור Mofos.com, שהופסקה ביום שני שעבר בעקבות הבדיקה. בעקבות זאת, במשך כמעט שבוע, עמדה מלכת תעשיית הענק המרוכזת בעמק סן פרננדו שבקליפורניה ומגלגלת מיליארדי דולרים בשנה - עד להודעה המרגיעה שהתקבלה אתמול.

אין זו הפעם הראשונה שדבר כזה מתרחש: בסוף שנת 2010 הושבתה באופן דומה התעשייה כולה, לאחר שכוכב הפורנו דריק בורטס אובחן כנשא HIV. במקרה הזה האבחון היה נכון, ובורטס נטש את התעשייה והפך לאחד הדוברים הבולטים הקוראים לחייב שימוש בקונדומים בסרטי פורנו. בעקבות המקרה ההוא, עומלים כעת ב"קואליציית חופש הביטוי" על בניית מאגר מידע מאוחד של בדיקות מחלות מין בקרב כל השחקנים המועסקים בתעשייה.

פורנוגרפיה זה עניין של גיאוגרפיה:
סיומת xxx תעלה ביוקר: מ-99 דולר לדומיין
בת 70 שהפיצה פורנו בביטורנט: "לא יודעת מה זה"
מבוכה בלוס אנג'לס: שוטרים במדים בסרט פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully