וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביתנו לנתניהו: יש לדון בתכניתנו הכלכלית

פנחס וולף

1.9.2011 / 17:45

השרים סטס מיסז'ניקוב, עוזי לנדאו וסופה לנדבר, שלחו מכתב לראש הממשלה בו דרשו כי יתקיים דיון של הקבינט החברתי-כלכלי בתכניתם, שכוללת סבסוד מעונות יום ושינוי מדרגות המס

מפלגת ישראל ביתנו דורשת מראש הממשלה בנימין נתניהו: כנס את הקבינט החברתי-כלכלי לדון בתכנית הכלכלית שלנו. במכתב ששרי המפלגה, סטס מיסז'ניקוב, עוזי לנדאו וסופה לנדבר, שלחו היום (חמישי) לנתניהו, הם הסבירו כי "התכנית, בהיקף של כ-6 מיליארד שקל, מבוססת על שינוי סדרי העדיפויות בתקציב המדינה, ללא פריצה של מסגרת התקציב".

עוד כתבו השרים לראש הממשלה, כי "בין הצעדים המרכזיים הכלולים בתכנית ניתן למנות סבסוד מעונות יום, ריווח מדרגות מס ההכנסה, מיצוי נקודות זכות מבוזבזות, מתן דמי אבטלה לעצמאים, טיפול במצוקת הדיור באמצעות ערבות ממשלתית למשכנתאות או הקצאת 15% לזכאים מסך הדירות בכל בניין שנבנה על קרקע מוזלת, בנייה מתוקצבת של יחידות דיור מוגן, ועוד. המקורות למימון התכנית ימומנו, בין היתר, באמצעות העלאת מס החברות ושינוי מדיניות המיסוי במדינת ישראל".

"שינוי שיטת הממשל", הם הוסיפו, "הינו חלק בלתי נפרד מהתוכנית הכוללת לשיפור המצב החברתי לטווח הארוך, אך נושא זה יידון במסגרות אחרות. מיותר לציין כי התוכנית המוצעת לדיון הינה התוכנית המעשית היחידה שהובאה במלואה לידיעת הציבור והיא עונה על המצוקות המידיות תוך שמירה על מסגרת הגרעון והתקציב".

"מפלגת ישראל ביתנו רואה חשיבות רבה, בהיותה חלק מרכזי בממשלה ה-32 בראשותך, בנקיטת צעדים ממשיים ודחופים לפתרון הבעיות החברתיות והכלכליות. אשר על כן, אנו דורשים לכנס בדחיפות ישיבה של ועדת השרים לענייני חברה וכלכלה בראשותך, בה תידון התוכנית הכלכלית הנ"ל, ולהתחיל ביישומה", כתבו השרים.

עוד באותו נושא:
מפגינים מול בתי השרים: "הפנקס פתוח, האזרח רושם"
הרצוג לתלמידים: "לכו להפגנה גם במחיר לימודים"
מארגני המחאה מנמיכים ציפיות: "לא מצפים למיליון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully