וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח מפתיע: גשם מקומי ירד באזור החוף ובשרון

האפור היום אפור מאוד: בתזמון מפתיע, החל הבוקר לרדת גשם מקומי באזור החוף ובשרון. לאורך היום ייתכן גל נוסף של ממטרים, ואולי גם מחר

באוגוסט? תתפלאו: באופן מאוד לא שגרתי לעונה, ירד בשעות הבוקר (רביעי) גשם מקומי באזור החוף ובשרון. אבי מחברת "מטאוטק" סבור שהגשם אמור להתמעט בשעות הקרובות, וכי צפוי אולי גל נוסף קטן בשעות הערב, ואולי גם טפטוף נוסף מחר. ומה גורם לגשם שכזה באמצע הקיץ? "ישנו אפיק עונתי בקרקע, המלווה באפיק נוסף, בגובה האטמוספירה. השילוב בין השניים היווצרות של עננות מרובה", מסבירים ב"מטאוטק", "וכשענן מספיק שמנמן וגדול – הוא גם יכול להמטיר ולהוריד קצת משקעים".

תושבי השרון הופתעו למראה הממטרים. איילה, תושבת רעננה, הייתה הבוקר בדרכה לחופשה בצפון. "יצאנו מרעננה וראינו שהיה מעונן, עננות כבדה כזאת", סיפרה. "אמרנו שזה נראה כמו חורף, אבל עדיין לא ירד גשם. רק כשהתקדמנו, והגענו בערך לכיוון קדימה, התחיל טפטוף על החלון, והתחלנו להפעיל את המגבים. נסענו מקדימה עד בנימינה בגשם. היו קטעים שהגשם היה קצת יותר חזק, ממש גשם של חורף, וטיפות גדולות. בעיקר באזור חדרה – שם היה גשם ממש רציני".

גשם בחדרה בסוף אוגוסט, 2011. שלומי גבאי
מטריות בסוף אוגוסט, היום/שלומי גבאי

בהמשך היום צפוי להוסיף ולהיות מעונן עד מעונן חלקית, והטמפרטורות יהיו נמוכות במעט מהרגיל לעונה. הטמפרטורות החזויות להיום, על פי השירות המטאורולוגי: בגליל חזויות החל מ-26 מעלות ביום עד 18 בלילה, בגולן יורגשו 30 מעלות במשך היום ו-20 בלבד בלילה, בחיפה יטפסו הטמפרטורות ל-32 במשך היום ויצנחו ל-24 בלילה, בתל אביב חזויות 29 מעלות ביום ו-23 בלילה, בירושלים צופים 26 מעלות ביום ו-19 בלילה, בבאר שבע מ-32 מעלות ביום עד 19 בלילה, ובאילת, כרגיל, חם: מ-37 מעלות במשך היום עד 25 בלילה.

מחר יהיה מעונן חלקית עד נאה, והטמפרטורות יעלו במקצת. ביום שישי לא צפוי שינוי של ממש, ובשבת יהיה נאה, עם
עלייה בטמפרטורות.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully