וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח התיירת מאוסטרליה: "הבעל היה במצב פסיכוטי"

מעצרו של התייר ג'ון פול אנטוני, שחשוד ברצח אשתו במלון בתל אביב, הוארך בשמונה ימים. בחקירתו הוא אף אמר כי אשתו הייתה "סוכנת אויב". פרקליטו: "הוא לא מבין מה שקרה"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (שלישי) בשמונה ימים את מעצרו של ג'ון פול אנטוני, התייר האוסטרלי החשוד ברצח רעייתו אתמול במלון דן פנורמה בתל אביב. במקביל, יישלח אנטוני לבדיקה פסיכיאטרית בבית החולים אברבנל. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי החשוד היה במצב פסיכוטי בעת ביצוע המעשים.

עוד בנושא
חשד לרצח: גופת תיירת נמצאה במלון דן פנורמה בתל אביב

ג'ון פול אנתוני, תייר אוסטרלי שרצח את בת זוגו במלון דן פנורמה בתל אביב, אוגוסט 2011. שי אוקנין
מחקירה ראשונית עולה כי הוא היה במצב פסיכוטי בעת ביצוע המעשים. אנטוני בדיון בבית המשפט/שי אוקנין

בחקירתו טען תחילה אנטוני כי ביצע את המעשים מתוך הגנה עצמית, אך מהר מאוד שינה את גרסתו ואף סיפר שבת זוגו ניסתה להתגונן בזמן שדקר אותה. לטענתו, הנרצחת שלטה בו, והוא אף אמר כי היא הייתה "סוכנת אויב". סנגורו, עורך הדין אייל אוחיון, טוען כי מצבו הנפשי קשה, והוא שגרם לו לבצע את המעשה.

אוחיון אמר כי "החשוד ואשתו הגיעו לארץ לפני מספר ימים, הם נשואים מזה מספר שנים. מבדיקה של השגרירות האוסטרלית עולה כי אין רקע של אלימות ביניהם, ככל שהם יודעים. בדיקה ראשונית שנערכה לו כבר גילתה שהוא סובל ממצב פסיכוטי, הוא אינו מבין את מה שעבר עליו, אינו מבין הכין הוא נמצא, אינו מבין את מהות החשות נגדו".

תייר מאוסטרליה רצח את אשתו במלון דן פנורמה בתל אביב, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
אמר בחקירתו שאשתו הייתה "סוכנת אויב". אנטוני/נמרוד סונדרס

אתמול נמצאה גופתה של התיירת, כבת 50, בחדר בקומה ה-15 במלון דן פנורמה בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום מצאו את האישה ללא רוח חיים כשהיא דקורה בכל חלקי גופה וקבעו את מותה. בעלה נעצר כעבור זמן קצר, כשברשותו הכלי שעמו ביצע לפי החשד את הרצח. במרחב ירקון ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully