וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מבוכה משפחתית לאובמה: דודו נעצר נוהג שיכור

אוניאגו אובמה נעצר ליד בוסטון לאחר שלא ציית לתמרור עצור וכמעט פגע ברכב משטרה. הוא ביקש להתקשר לבית הלבן כדי להשתחרר בערבות - אך בהיותו שוהה לא חוקי בארה"ב, הוא צפוי לגירוש

עוד מבוכה לברק אובמה מתוצרת בני משפחתו: לפני שנתיים היה זה אחיו למחצה של נשיא ארצות הברית, ג'ורג' אובמה, שנעצר בקניה בגין החזקת מריחואנה, וכעת זהו דודו, אוניאנגו אובמה, אחיו למחצה של אביו, שנעצר ביום שישי האחרון סמוך לעיר בוסטון בגין נהיגה בשכרות. כך דיווחה אתמול (שני) משטרת מסצ'וסטס לאמצעי התקשורת.

ולא רק זאת - עם מעצרו של אובמה התברר כי הוא שהה בארה"ב ללא אשרת שהייה (ויזה) בתוקף, והוא מוחזק במתקן של רשויות ההגירה. עוד התברר, כי בעבר כבר הוצא נגדו צו גירוש. כל זה לא הפריע לו, עם מעצרו, להודיע כי בכוונתו להתקשר לבית הלבן כדי להסדיר את שחרורו בערבות - אלא שבהיותו במעמד של שוהה לא חוקי, הוא כלל אינו זכאי לשחרור בערבות.

על פי דיווח המשטרה, אובמה בן ה-67, יליד קניה, נעצר בעיירה פרמינגהאם, כ-30 ק"מ מבוסטון, לאחר שלא ציית לתמרור עצור וכמעט פגע במכונית משטרה. בכמה בדיקות נשימה חוזרות התברר כי הוא שתה אלכוהול בכמות העולה על המותר.

בחקירתו, טען אובמה כי אינו אשם. השוטר שעצר אותו, ואל קרישטל, כתב בדו"ח שלו כי העצור "התווכח וניבל את פיו". לדבריו, "הסברתי לו שהוא כמעט פגע בי, והוא השיב לי שהוא לא שמע חריקת צמיגים, ולכן לא ייתכן שאני צודק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully