וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלפי שטרות התפזרו בכביש מהיר בהולנד

במשך כשעה לא הצליחה המשטרה להשתלט על המהומה באוטוסטרדת A2, שם עצרו עשרות נהגים כדי "לסייע בניקיון הכביש" משטרות של 10, 20 ו-50 אירו שנפלו ממשאית. חלקם החזירו את הכסף

לא, זו לא סצינה מסרט מתיחות, זה קרה במציאות, אתמול (שני) בהולנד: במשך כשעה נאבקה המשטרה בפקק תנועה ענק שהתהווה בכביש ראשי במדינה, בעוד עשרות נהגים עוצרים את מכוניותיהם ואוספים אלפי שטרות של 10, 20 ו-50 אירו שהתפזרו על הכביש, מטען שנפל ממשאית.

האירוע התרחש בשעות הבוקר בכביש A2 סמוך לעיירה אלסו שבדרום המדינה. "הדלת האחורית של משאית הכסף נפתחה, וארגז כסף נפל לכביש", סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית דובר המשטרה המקומית, ברט ואן קלאוורן. "ואז, מכונית אחרת שחלפה במקום פגעה בארגז, והעיפה את השטרות לכל עבר". בחיוך הוסיף כי "בעקבות זאת, החליטו כמה וכמה נהגים שהם חייבים להשתתף במבצע ניקיון האוטוסטרדה מפסולת הנייר".

בסופו של דבר, לדברי השוטר, סגרה המשטרה את הכביש לתנועה, והוא נפתח לאחר כשעה. עוד הוסיף כי כמה אנשים הגיעו לאחר מכן למשטרה והחזירו שטרות כסף, אך רבים אחרים לא עשו זאת. עדיין לא ברור מה הסכום הסופי שאבד. כתב של רשת הטלוויזיה המקומית NOS שאל את אחת הנשים שאספו כסף מהכביש מה בכוונתה לעשות איתו, והיא השיבה: "אני לא יודעת של מי הכסף הזה, ואין לי מושג מה אעשה איתו".

  • עוד באותו נושא:
  • הולנד
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully