וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים נפגע מרכב חולף בכביש 4, מצבו אנוש

רוכב אופניים בן 35 נפצע מפגיעת רכב סמוך לצומת מורשה. צוות מד"א שהוזעק למקום טיפל בפצוע ופינה אותו לבית החולים מאיר. המשטרה פתחה בחקירה

רוכב אופניים בן 35 נפצע הבוקר (שלישי) באורח אנוש מפגיעת רכב בכביש מספר 4, סמוך למחלף מורשה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירת האירוע פינה את הפצוע לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. הנהג החשוד בפגיעה ברוכב האופניים הוא בשנות ה-60 לחייו.

לפני כשבועיים וחצי, עו"ד יצחק סימון וחברו שלום גרוסמן, כבני 40, נהרגו מפגיעת מכונית בעת שרכבו על אופניים בכביש 3, בכניסה לנחל שורק. אדם נוסף נפצע באורח קשה, רוכבת נוספת נפצעה באורח בינוני ועוד שלושה רוכבי אופניים נפצעו באורח קל. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות.

החשוד בדריסתם למוות של סימון וגרוסמן הוא נער בן 18, שטוען כי נרדם על ההגה ושכתוצאה מכך נגרמה התאונה. המשטרה שללה את האפשרות שהצעיר נהג בהשפעת אלכוהול או סמים. במשטרה לא מייחסים לצעיר עבירת הריגה, אלא גרימת מוות ברשלנות. פרקליטו של הצעיר, עו"ד אשר ארבל, אמר כי מרשו מצטער על התאונה ועל תוצאותיה המצערות. לדברי עו"ד ארבל, "מדובר בתלמיד שעולה לי"ב, בן למשפחה חד-הורית, שעובד בפיצרייה ובניקוי חדרי מדרגות כדי לסייע בכלכלת המשפחה". עו"ד ארבל הוסיף כי "החשוד נוטל אחריות מוסרית לתאונה ומוכן לשלם את המחיר. הוא זה שהזעיק עזרה למקום התאונה וניסה להעניק עזרה ראשונה בעצמו".

עוד בנושא:
רוכבי אופניים: לא תופעה שבשוליים
מקומם של אופניים על הכביש?
צוות מקצועי יבחן נסיעת אופניים בכבישים בינעירוניים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully