וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי לא מפסיק: קסאם התפוצץ במועצה האזורית אשכול

רמי שני

29.8.2011 / 19:06

לאחר שבוע סוער נמשך ירי ספורדי של רקטות מהרצועה לישראל גם השבוע. רקטת קסאם שהתפוצצה באשכול מצטרפת לרקטה נוספת שהתפוצצה אתמול וגראד שיורט על ידי סוללת כיפת ברזל

טפטוף ירי הרקטות נמשך: רקטת קסאם התפוצצה הערב (שני) בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים באירוע, ולא נגרם נזק. רקטה הזו מצטרפת לרקטה נוספת שהתפוצצה אתמול בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אתמול בבוקר יירטה מערכת כיפת ברזל רקטת גראד שנורתה מרצועת עזה לכיוון באר שבע. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מאז השבוע שעבר ממשיכים פלסטינים לשגר באופן ספורדי רקטות לעבר שטח ישראל. בין רביעי לחמישי נפלו בישראל כ-20 רקטות ופצצות מרגמה שנורו מרצועת עזה, אחת מהן גם הביאה לפציעתו של פעוט. הפעוט, בן תשעה חודשים, נפצע באורח קל עד בינוני משברי רסיסים, שניתזו ממכונית שנפגעה מרקטת גראד במועצה האזורית חוף אשקלון. צוות מגן דוד אדום טיפל בפעוט הפצוע, והעביר אותו לבית החולים ברזילי באשקלון.

במהלך הלילה שבין רביעי וחמישי נורו שלוש רקטות לעבר באר שבע, אחת מהן יורטה על ידי סוללת "כיפת ברזל" המוצבת בסמוך לעיר, והשתיים הנוספות התפוצצו בשטחים פתוחים. במקרים אלה לא דווח על נפגעים או על נזק. כמו כן, שתי רקטות קסאם נורו לעבר שדרות, ואחת מהן גרמה לנזק קל בבית מגורים.

הירי מהרצועה - כותרות נוספות:

חודש הירי: רקטת קסאם התפוצצה בשער הנגב
בתוך יממה: כ-20 רקטות נורו לשטח ישראל
"כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל שמי באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully