וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגול: "העבריינים ביקשו לייצג זמרים מ'כוכב נולד'"

גלעד גרוסמן

29.8.2011 / 0:03

הפרקליטות תבקש היום להאריך את מעצר הזמרת החשודה בסחיטת אמרגנה עד תום ההליכים, אך כנראה תשוחרר למעצר בית. הערכה: גורמים עבריינים ניסו לייצג אמנים שיופנו אליהם על ידי צנעני

כשבועיים לאחר ש"פרשת מרגול" נחשפה, הפרקליטות תגיש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד הזמרת מרגלית צנעני, החשודה בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי. בנוסף יוגש כתב אישום נגד העבריין מיכאל חזן, שלטענת המשטרה והפרקליטות הוא זה שסחט את אטדגי בפועל, לאחר שבין האמרגן לזמרת התגלע סכסוך כספי. בפרקליטות התלבטו אתמול האם לבקש להאריך את מעצרה של צנעני, או להסכים לשחרורה למעצר בית. לבסוף הוחלט לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרה, אולם ההערכה היא שהיא תשוחרר בימים הקרובים.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
פרשת מרגול: שלום דומרני שוחרר למעצר בית
המפכ”ל: ”צנעני נעצרה משיקולים מקצועיים נטו”
מרגלית צנעני תישאר במעצר, המשטרה: ”סחטה לאורך זמן”
חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה

מעצרה של מרגלית צנעני הוארך ב-5 ימים. דניאל בוק, נועם אשל
היום יוגש נגדה כתב אישום. מרגלית צנעני/נועם אשל, דניאל בוק

על פי החשד, צנעני ניסתה לסחוט מאטדגי סכומי כסף גבוהים בגין תמלוגים על הופעותיו של הזמר עומר אדם, אותו היא הכירה לאטדגי לאחר שהודח מהתוכנית "כוכב נולד", בה משמשת צנעני כשופטת. כדי להשיג את הכסף פנתה צנעני, על פי החשד, לחזן, עבריין שלטענת המשטרה מקושר לעמיר מולנר. הפרשה נחשפה בעקבות מעקבים שביצעה היחידה לחקירה פשיעה כלכלית (יאל"כ) אחר מולנר, מי שנחשב ליעד מרכזי של המשטרה, ואשר השתחרר לפני מספר חודשים ממאסר.

באחד מדיוני הארכות המעצר נחשף כי במהלך שיחה בין צנעני לחזן, אמרה הזמרת: "יש שילוב כוחות, יכול להיות פצצה, אפשר להתחיל". לטענת המשטרה, צנעני התכוונה לקשר בין חזן לבין עבריין בכיר נוסף - שלום דומרני. במהלך החקירה נבחנו קשריה של צנעני עם דומרני, כולל ניסיון של גורמים עבריינים לייצג אמנים שיופנו אליהם על ידי הזמרת. "מדובר במקרה חמור של עירוב גורמי פשיעה בתוך עסקי הבידור של מדינת ישראל", אמרו במשטרה עם חשיפת הפרשה. בדיון אחר טענו במשטרה כי צנעני היא זו ששלטה באופי הסחיטה, וכי אטדגי סבל במשך תקופה ארוכה, מבלי שידע מי עומדת מאחורי הסחיטה.

בערוץ 10 דווח כי בתמורה לכך שיסחטו את אטדגי, מולנר ודומרני דרשו מצנעני שתדאג להחתים בסוכנות שהקימו זמרים מוכשרים המשתתפים בתוכנית "כוכב נולד". מכתב האישום המסתמן עולה כי הסוכנות הצעירה כבר החלה בתהליך התקשרות עם כמה אמנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם נגדו יוגש כתב אישום. מיכאל חזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לכתבי האישום נגד צנעני וחזן, הפרקליטות תחליט, ככל הנראה בזמן הקרוב, האם להגיש כתבי אישום נגד מעורבים נוספים בפרשה, בהם בנה של צנעני, אסף לביא-צנעני, המפיק המוסיקלי בן דוד ועבריין נוסף המקורב למולנר, עפר נגד דומרני, ששוחר היום חזרה למעצר בית בו הוא נתון, לא יוגש ככל הנראה כתב אישום בפרשה.

פרקליטה של צנעני, עו"ד ששי גז, אמר אמש כי "מחר חומר הראיות יהיה ברור יותר, לאחר שעד עכשיו הוא הוסתר על ידי המשטרה. אני מאמין שחפותה של צנעני תוכח כעת במהירות, והיא גם תשוחרר ממעצר". עו"ד שחר חצרוני, שייצג גם הוא את צנעני, הוסיף כי "מדובר בטעות אחת גדולה, שאנחנו מקווים שתבוא על תיקונה". פרקליטו של חזן, עו"ד תמיר סננס, אמר גם הוא כי לדעתו כתב האישום מבוסס על פרשנות שגויה של המשטרה.

(עדכון ראשון: 21:50, 28.08.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully