וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט הכלה החשודה בדריסה: "היא בטראומה"

אריאל נוי

26.8.2011 / 16:40

הכלה חשודה שדרסה למוות גבר בן 62 באזור מחלף מורשה בעת שחזרה מחתונתה. עורך דינה: "יש לה צער עמוק על מותו בטרם עת, אך בעקבות רשלנותו של המנוח התרחשה התאונה המצערת"

"זו הייתה תאונה מצערת אך בלתי נמנעת" - כך אמר בצהריים (שישי) לוואלה! חדשות פרקליטה של הכלה מאזור המרכז החשודה שדרסה למוות גבר בן 62 בדרך חזרה מחתונתה. פרקליטה של הכלה, עורך הדין אברהם ג'אן, אמר כי "הכלה כואבת את כאב משפחת המנוח ויש לה צער עמוק על מותו בטרם עת. מדובר באירוע טראומטי וקשה מאוד עבורה".

החתן והכלה מאזור המרכז מסתגרים לעת עתה בביתם ונחים אחרי הארוע הטראומטי שעברו. לדברי עורך הדין ג'אן, "מלאכת החקירה נמצאת בעיצומה, אך יחד עם זאת, ממצאים אובייקטיבים העולים מזירת התאונה, מראים כי מדובר בתאונה מצערת ובלתי נמנעת מבחינתה, שכן מרשתי נהגה בהתאם לחוק ולתנאי הדרך ובעקבות רשלנותו של המנוח התרחשה התאונה המצערת. עוד בזירת התאונה המשטרה ערכה למרשתי פעמיים בדיקת שכרות במכשיר "נשיפון", ולפיו היא עברה את בדיקת האלכוהול הראשונית בצורה תקינה".

התאונה אירעה בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר, סמוך למחלף מורשה. ההרוג, תושב תל אביב בן 62, שב גם הוא מחתונה אחרת יחד אשתו. הוא יצא מרכבו משום שאזל הדלק במכוניתו, נעמד על אי תנועה והמתין לסיוע. לאחר מספר דקות קראה לו אשתו, שהמתינה ברכב לשוב, וכשחצה את הכביש נדרס למוות. הוא לא לבש אפוד זוהר.

ברכב הפוגע נהגה כלה, ששבה עם בעלה הטרי מחתונתם. המשטרה חקרה אותה ורשיונה נשלל במקום. בבדיקה שנערכה לה בזירת התאונה באמצעות "ינשוף" לא נמצאו ממצאים המעידים כי נהגה תחת השפעת אלכוהול. עם זאת, במשטרה ממתינים כעת לתוצאות בדיקות הדם שלה. היא אמרה לשוטרים שתיחקרו אותה: "המקום לא מואר, בכלל לא ראינו מישהו חוצה את הכביש". היא נעצרה אך שוחררה מאוחר יותר בערבות.

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully