וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלה ששבה מחתונתה דרסה למוות בן 62 בצומת מורשה

ההרוג יצא מרכבו ועמד בצד הדרך ליד מחלף מורשה. ברכב הפוגע היו חתן וכלה ששבו מחתונתם. הכלה, שנהגה ברכב, נחקרה ורישיונה נשלל. כעת נבדק האם נהגה תחת השפעת אלכוהול

גבר בן 62 מתל אביב נהרג הלילה (שישי) בכביש 4, בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר, סמוך למחלף מורשה, כתוצאה מפגיעת רכב. ההרוג נפגע לאחר שיצא מרכבו ועמד בצד הדרך. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. בתוך רכב הפוגע היה זוג שזה עתה נישא, תושבי מרכז הארץ.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי ההרוג שב גם הוא מחתונה אחרת יחד אשתו. הוא יצא מרכבו משום שאזל הדלק במכוניתו, נעמד על אי תנועה והמתין לסיוע. לאחר מספר דקות קראה לו אשתו, שהמתינה ברכב, לשוב וכשחצה את הכביש נדרס. הוא לא לבש אפוד זוהר.

ברכב הפוגע נהגה כלה, ששבה עם בעלה הטרי מחתונתם. המשטרה חקרה אותה ורשיונה נשלל במקום. בבדיקה שנערכה לה בזירת התאונה באמצעות "ינשוף" לא נמצאו ממצאים המעידים כי נהגה תחת השפעת אלכוהול. עם זאת במשטרה ממתינים כעת לתוצאות בדיקות הדם שלה. היא אמרה לשוטרים שתיחקרו אותה: "המקום לא מואר, בכלל לא ראינו מישהו חוצה את הכביש". היא נעצרה אך שוחררה מאוחר יותר בערבות.

יפתח קרני, פראמדיק במרחב ירקון, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על תאונת דרכים כחצי קילומטר מצומת מורשה. כשהגענו מצאנו אדם מוטל על הכביש, בעיקול מצפון לדרום. כשבדקנו אותו הוא כבר היה ללא רוח חיים. רופא קבע את מותו. במקום היו מספר אנשים כולל אשתו שהייתה ברכב".

בערלה יעקוביבץ, מתנדב זק"א שהגיע לזירת התאונה, סיפר כי "מדובר בתאונה קשה מאוד, נהג שעצר בצד הכביש בגלל שככל הנראה נגמר לו הדלק, יצא מרכבו ורכב של חתן וכלה שחזרו מחתונה פגע בו למוות. שהגענו לזירה הנהג של הרכב הפרטי היה ללא רוח חיים, צוות של זק"א טיפל בהרוג ובאיסוף הממצאים".

בתחילת השבוע נהרג איברהים זקורי, צעיר בן 25 מהכפר שעב שברמת הגולן, מפגיעת רכב מסחרי בירידה מכביש 6 לכביש 70 לכיוון אליקים שבצפון. מחקירה ראשונית עלה, כי זקורי עמד בצד הדרך לאחר שנקלע לתאונה עם כלי רכב אחר. הוא יצא מן הרכב על מנת להחליף פרטים עם נהג הרכב השני אז נפגע מרכב עם נגרר מסיבה שטרם ברורה. הנהג השני נפצע באורח קל ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

עוד באותו נושא
יצא להחליף פרטים עם נהג - ונהרג מפגיעת רכב
דורס שני רוכבי האופניים בשפלה לא נהג שיכור
ערב קטלני בכבישים: 4 הרוגים בשלוש תאונות דרכים

לפניות לכתב: arielnews@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully