וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם ביטחוני: "סכנה מיידית בסיני, על הישראלים לצאת"

למרות ההתרעות החליטו ישראלים לא מעטים, בהם גם משפחות עם ילדים, להעביר את ימי החופשה האחרונים בחופי סיני. גורמי ביטחון התייחסו לאזהרת המסע: "מי שאחראי - שייצא מיד"

המטה ללוחמה בטרור מתריע כבר מספר חודשים להימנע מביקורים בסיני ולאחר הפיגוע המשולב בגבול מצרים-ישראל הוציא אזהרת מסע לכלל האזרחים הישראלים להימנע מביקור בשטח המצרי, בשל מידע מודיעיני על חוליות טרור שמתכוונות לבצע פיגועים נגד תיירים ואף לבצע חטיפה של אזרחים ישראלים.

עוד באותו נושא
ריבלין: "הכנסת כוחות לסיני? רק באישור הכנסת"
קהיר: "נערכים להפגנת ענק לביטול השלום עם ישראל"
"שלושה מהמעורבים בפיגוע בדרום היו אזרחי מצרים"

למרות ההתרעות החליטו ישראלים לא מעטים, בהם גם משפחות עם ילדים, להעביר את ימי החופשה האחרונים לקראת שנת הלימודים החדשה בחופי סיני. אמש הוציא המטה ללוחמה בטרור חידוד לאזהרת המסע כדי להבהיר לציבור הישראלי שלמרות מבצע "נשר" של הצבא המצרי בחצי האי, ההתרעות עדיין מוגדרות כ"חמות".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, משרד ההגנה המצרי פרס כוחות בהרים סביב אל עריש וחופים מרכזיים כדי ללכוד את חוליות טרור ובמקביל העביר בקשה למשרד הביטחון בישראל לעבות את הכוחות המצריים בחצי האי סיני באלפי חיילים ושוטרים כדי להתמודד בצורה אפקטיבית מול גורמי אל קעאדה וארגוני טרור שפועלים בגזרה.

גורם ביטחוני התייחס הבוקר לאזהרת המסע ואמר כי "אזרחים ישראלים והורים לילדים שהחליטו לחצות את הגבול למצרים נוהגים בחוסר אחריות. הסכנה היא ברורה ומיידית - כל מי שחושב שהוא אחראי, צריך לעזוב את האזור באופן מיידי. לא מדובר רק בחופי סיני אלא גם בבתי המלון ובהם בתי הקזינו שלכאורה נחשבים למאובטחים. כבר חווינו פיגוע רב מימדים בבית המלון בטאבה. יש כוונה ברורה של חוליות טרור לבצע פיגועים באזור".

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully