וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים

נתוני מקרו דחפו את וול סטריט לסגירה חיובית; בנק אוף אמריקה קפץ ב-11%; דאו ג'ונס ו-S&P 500 עלו ב-1.3%; התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב זינקה בשיעור החד זה שבועיים ל-2.26%

בורסות וול סטריט נסגרו אמש (רביעי) במגמה חיובית, בתום יום מסחר תנודתי שבמהלכו עברו לסירוגין מירידות לעליות, בעקבות זינוק חד מהצפוי בהזמנות למוצרים בני קיימא בארה"ב ועל רקע ציפיות כי הבנק הפדרלי יודיע השבוע על צעדים נוספים לתמיכה בצמיחת כלכלת ארה"ב.

מדד דאו ג'ונס, אשר עלה אתמול ב-3%, התחזק ב-1.3%; מדד S%P500, אשר קפץ אתמול ב-3.4% - הזינוק היומי החד ביותר זה שבוע, הוסיף 1.3%; מדד נאסד"ק, אשר זינק אתמול ב-4.3%, טיפס ב-0.9%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.12% - הזינוק החד ביותר זה כמעט שבועיים - לרמה של 2.26%.

ההזמנות למוצרים בני קיימא בארה"ב גדלו ביולי ב-4% - העלייה החדה ביותר זה ארבעה חודשים - לאחר ירידה של 1.3% ביוני, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. תחזית הכלכלנים הייתה לעלייה מתונה יותר של 2% לאחר ירידה של 1.9% שעליה דווח במקור ביוני.

בנק אוף אמריקה לא ייאלץ לגייס הון נוסף

חברת דירוג האשראי מודי'ס הורידה היום את דירוג האשראי של יפן לראשונה מאז 2002, בעקבות נטל החובות העצום של המדינה והחששות כי תתקשה לצמצמו בשל המשבר הפוליטי במדינה. חברת הדירוג ציינה כי הצמיחה ביפן צפויה להיות חלשה.

אלן גרינספאן, יו"ר הבנק הפדרלי לשעבר, טוען כי היורו עומד בפני קריסה, אשר עלולה להוביל להאטה של הכלכלה האמריקאית. "היורו בדרך למטה, והתהליך הזה יוצר קשיים רבים עבור מערכת הבנקאות האירופית", אמר אמש גרינספאן לכתבים בכנס בוושינגטון. על פי גרינספאן, צמיחה שלילית באירופה תפגע ברווחיות של חברות אמריקאיות ובערך המניות שלהן, מאחר שהשוק האירופי מהווה כ-20% מהיצוא האמריקאי.

בנק אוף אמריקה לא ייאלץ לגייס הון נוסף העריכה היום האנליסטית מרדית ויטני אשר הצטרפה בכך לאנליסטים אחרים שטענו כי הבנק הגדול בארה"ב לא יזדקק לגיוסי הון נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully