וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נזף בשר שלום: אל תתראיין בלי אישור ממני

פנחס וולף

24.8.2011 / 18:00

ראש הממשלה נתניהו גער במשנהו שהתראיין בנושא ההסלמה בדרום, חרף האיסור שהציב לשרים לפנות לתקשורת. "זו הפעם האחרונה שאתה מתראיין ללא אישור ממני", נזף בשלום לעיני השרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף היום (רביעי) במשנהו, השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, שהתראיין לתקשורת בנוגע להסלמה בדרום, בניגוד להוראתו הברורה של נתניהו בנושא. השרים היחידים שהוחרגו מהאיסור היו המשנה הנוסף לראש הממשלה, השר משה יעלון, והשר לענייני מודיעין, דן מרידור.

שלום לא נענה לדרישה, שפורסמה לראשונה בוואלה! חדשות, ובעת ביקור בבית הספר "טוביהו" בבאר שבע, שנפגע מירי רקטת גראד, התראיין לכתבים שהיו במקום. הוא אמר כי "מצב שבו מיליון איש נמצאים תחת איום טילים הוא בלתי נסבל. עלינו לפעול בכל האמצעים, הן על ידי פגיעה באחראים והן על ידי פגיעה בתשתיות, על מנת לעצור את ירי הטילים אל עבר יישובי הדרום. לא יכול להיות מצב שבו תושבי הדרום לא ישנים בשקט, בזמן שראשי הטרור ישנו בשקט. חמאס אחראי למצב, בין אם הוא יורה או מאפשר לארגונים אחרים לירות".

בתחילת ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, שעסקה בהסלמה הביטחונית בדרום, הביע נתניהו את כעסו על שלום, ונזף בשר הבכיר: "זאת הפעם האחרונה שאתה מתראיין ללא קבלת אישור ממני". שלום העדיף לא להשיב לראש הממשלה, והישיבה המשיכה כסדרה.

עוד בנושא
שלום מבקר הממשלה: ”יש לשנות סדרי עדיפויות”
נתניהו: ”ריבונותה של ישראל נפגעה, נגיב בהתאם”

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully