וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה נסעה נגד התנועה, ודרסה למוות הולך רגל

קובי מנדל

24.8.2011 / 14:15

נהגת כבת 80 נסעה נגד כיוון התנועה בשכונת נוה שאנן בחיפה, ופגעה בשני הולכי רגל שצעדו במעבר חצייה. קשיש כבן 80 נהרג, ואישה כבת 40 נפצעה באורח קשה. הנהגת עצמה נפצעה באורח קל

קשיש נהרג ואישה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב פרטי בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בצהריים (רביעי) ברחוב חניתה בחיפה, בעת שהשניים חצו את הכביש במעבר חצייה.

על פי החשד, הנהגת, בת 82, נסעה נגד כיוון התנועה לזמן קצר עד שפגעה בשניים. לאחר מכן, איבדה שליטה על הרכב עד שלבסוף התנגשה בקיר ונפצעה באורח קל. היא עוכבה לחקירה במקום. הקשיש, כבן 80, והאישה בשנות ה-40 לחייה פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע מותו של הקשיש.

"הנהגת נסעה דרך רחוב יד לבנים לכיוון שכונת נווה שאנן וכשהגיעה לכיכר לפני הפנייה לרחוב אבא הלל סילבר, היא נכנסה מסיבה לא ברורה לנתיב נגד כיוון התנועה", סיפר רב פקד אשר מלכה, קצין פיקוח במחוז חוף במשטרה בשיחה עם וואלה! חדשות. "היא המשיכה בנסיעה עד לצומת חניתה, שם פגעה בשני הולכי הרגל. הנהגת המשיכה בנסיעה ועלתה על אי תנועה, ונעצרה בחומה של מבנה שגובהה כ2 וחצי מטרים". הוא הוסיף כי החוקרים מתקשים כעת לגבות עדות מהנהגת, ששרויה בבלבול ובהלם עקב האירוע.

עופר רגב, דובר מד"א כרמל, סיפר כי המצב היה עלול להיות חמור אפילו יותר, אילולא תחנת מד"א הייתה קרובה מאוד למקום התאונה. "למקום הגיע צוות מורחב של פרמדיקים לטפל בשני הנפגעים, בסיוע כונן של "איחוד הצלה" עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ נוספת. הטיפול המהיר הוא זה שהציל את חייה של האישה שנפגעה קשה".

"היה מדובר במראה קשה ומזעזע", ציין נפתלי רוטנברג, מנהל איחוד הצלה בחיפה. "מעוצמת הפגיעה השניים עפו למרחקים של 50 ו-150 מטרים. הולכי הרגל הם קורבן של הכבישים", הוסיף רוטנברג.

עוד על הקטל בכבישים:
שרית חדד נפגעה בתאונת דרכים
שחזור דריסת רוכבי האופניים: "פגעתי בעיניים פקוחות"
בן 64 נהרג בהתנגשות עם רכב בתל אביב
יצא להחליף פרטים עם נהג - ונהרג מפגיעת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully