וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ישראלית נחטפה ל"מרתף עינויים" - וברחה

לפי דיווחי התקשורת הגרמנית, הצעירה המתגוררת בהמבורג נחטפה באיומי אקדח בידי מכר שלה שתכנן "לאנוס אותה ולהתעלל בה" בדירה שביצר והכין לשהות ממושכת - אך היא הצליחה לברוח מהחלון

משטרת גרמניה חזרה אתמול (שני) ופשטה על בית בעיר המבורג שבצפון המדינה, בפעם השנייה בתוך 24 שעות. לאחר ששלשום עצרו במקום צעיר גרמני החשוד כי חטף צעירה ישראלית המתגוררת בעיר, הפעם הוציאו משם גם חומרי נפץ שהוחזקו במקום. בשל החשש שיתפוצצו, פונו כל דיירי הבניינים הסמוכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצר החשוד תומפס פ., מתוך כתבה ב"המבורגר מורגנפוסט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקשורת הגרמנית עמוסה היום בפרטים על פרשת החטיפה ו"בונקר העינויים" שנחשף. החשוד בחטיפה, שמזוהה בשם החלקי תומס פ. (בגרמניה אסור לפרסם שמות משפחה של חשודים), שותק בינתיים בחקירתו.

"הדירה הייתה מוגנת כמו מבצר"

לפי דיווח אתר העיתון המקומי "המבורגר מורגנפוסט", תומס, בן 30, חטף באיומי אקדח את הצעירה בת ה-26, שפרטיה לא נמסרו, מדירתה בעיר ביום שישי. לפי הדיווחים, לשניים הייתה היכרות מוקדמת מסוימת. מטרתו, לפי הדיווח, הייתה "לכלוא אותה במרתף שלו, לאנוס אותה ולהתעלל בה באכזריות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטר מסיר את התיל מאחד החלונות בדירה, מתוך כתבה ב"המבורגר מורגנפוסט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברגע האחרון", כשהחוטף נכנס לרגע למטבח, הצליחה הצעירה לקפוץ החוצה מהחלון ולהימלט. החוטף קפץ אחריה וניסה לרדוף אחריה, אך שכנים שצפו בהתרחשות התקשרו למשטרה. הצעירה הצליחה להימלט לבית חברה, וזמן קצר לאחר מכן נעצר החוטף, בידיו אקדח ורימון יד. עד מהרה התברר כי יש לו עבר פלילי עשיר של הרשעות בתקיפה מינית והטרדת נשים, כמו גם עבירות נוספות.

"הדירה הייתה מוגנת כמו מבצר", נכתב בדיווח, אליו נלוות תמונות של הדירה והמרתף, בהן נראים בין היתר חוטי תיל שכיסו את החלונות, בבריחתה, הצליחה כנראה הצעירה להסיט את התיל באחד החלונות ולהסתנן החוצה. לפי עדויות השכנים, בעל הדירה הסביר להם כי מדובר בהגנה נגד פורצים. עוד נמצאו בדירה, לפי הדיווחים והתמונות שפורסמו, מגוון "כלי עינויים" ו"כלים רפואיים", ולצדם "מספיק מזון ואספקה עבור שניהם לשבועות אחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully