וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

250 דיירי בית אבות בעפולה פונו בשל שריפה גדולה

קובי דוד ואריאל נוי

20.8.2011 / 19:29

שריפת קוצים גדולה שהשתוללה בשכונת גבעת המורה בעפולה הובילה לפינויים של 250 דיירי בית אבות סיעודי סמוך. עם סיום ההשתלטות על האש יוחזרו הדיירים למבנה. איש לא נפגע.

שריפת קוצים גדולה השתוללה הערב (שבת) בשכונת גבעת המורה בעפולה. חמישה צוותי כיבוי ושלושה מטוסי כיבוי שפעלו במקום לכבות את השריפה, הצליחו להשיג שליטה על האש לאחר שעה קלה. בעקבות העשן הרב באזור פונו 250 דיירי בית אבות סיעודי סמוך לבית ספר באזור, בסיוע אוטובוסים שהזמינה עיריית עפולה. לא היו נפגעים כתוצאה מהשריפה.

יהודה ממן, דובר מרחב הצפון של המשטרה אמר לוואלה! חדשות כי "מאחר ומדובר בחולים סיעודיים הוזמנו גם אמבולנסים לסייע בפינוי. כמו כן נפתח חדר מצב של כלל הגורמים המעורבים – כוחות מגן דוד אדום וכוחות הכיבוי".

השבוע האחרון היה משופע בשריפות שפרצו כמעט מדי יום במקומות שונים רחבי הארץ, ביניהם בטבריה, פרדס חנה, כפר סבא, ירושלים, כרם מהר"ל ומחנה צריפין, רובן ללא נפגעים. ביום ראשון שלח מבקר המדינה את טיוטת הדו"ח על אסון השריפה בכרמל, בו נהרגו 44 בני אדם.

בהודעה שהוציא משרד המבקר נאמר: כי "טיוטת הדו"ח מגלה סדרה ארוכה של מחדלים וכישלונות. התוצאה הטרגית היא שלא נמנעה השריפה הקטלנית בכרמל אשר גבתה מחיר כבד חסר תקדים בהיקפו. כזכור, דו"חות מבקר המדינה כולל הדו"ח על מלחמת לבנון השנייה התריעו שוב ושוב על הסכנות למדינה ואזרחיה ממחדלים וכשלים בכיבוי האש".

עוד בנושא:
בעקבות אסון הכרמל: פיקוד העורף נכנס ל"כוננות אש"
טיוטת הדו"ח על האסון בכרמל נשלחה: "שורת מחדלים"
נכה בן 80 מת בשריפה שפרצה בדירתו באשדוד
שוב שריפה בירושלים: מטעי זיתים עלו באש
הכבאים לנתניהו: "עדיין חסר לנו ציוד וכוח אדם"

לפניות לכתבים:
davidkobi@walla.com
arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully