וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטרים מגרשים באלימות צוות אל-ג'זירה

צופי אל ג'זירה זכו אתמול לצפות בגסות רוחם של קציני משטרת ישראל, שהתפרצו לשידור חי של הרשת - וגירשו את צוות הצילום ואת הכתבת משער שכם, בדחיפות, בצעקות ובאלות מונפות באוויר

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ערוץ אל ג'זירה)

דעת הקהל העולמית כלפי ישראל כנראה לא קיבלה נקודות זכות בקרב צופי רשת אל ג'זירה בערבית, שצפו בשידור אתמול (שישי) בצהריים. שוטרי משטרת ישראל הפריעו למהלך השידור החי של הרשת משער שכם בירושלים, והתפרצו על צוות הטלוויזיה שנכח במקום, וסיקר את תפילות יום השישי. עימות קולני התפתח בין כתבת רשת הטלוויזיה וצוות הצילום לבין השוטרים, בעוד התקרית משודרת בשידור חי.

הכתבת המשיכה לשדר ולסקר את מאמציהם של השוטרים לפזר את המתפללים בעזרת זרנוקי מים, לאחר שחלקם לא הורשו להיכנס למתחם הר הבית. השוטרים, כמה מהם קצינים בעלי דרגות גבוהות, קראו לכתבת לצאת מהרחבה ולפנות את ציוד ההקלטה וההסרטה, למרות שהיא חזרה ואמרה לשוטרים "אנחנו באוויר", כדי שיאפשרו לה להמשיך בדיווח - אך ללא הועיל. השוטרים תועדו כשהם מפעילים כוח כלפי הכתבת וכלפי אנשי צוותה, דוחפים אותם מהאזור ומזיזים את הציוד שלהם, כשאלות בידיהם ומונפות באוויר.

ניתן להעריך כי הלחץ של משטרת ישראל נבע מתוך החלטת משטרת המחוז להגביל את הכניסה לשטח הר הבית. ההחלטה התקבלה בהערכת מצב שקיימה המשטרה ביום חמישי בערב, ובניגוד לשבוע שעבר, תושבי השטחים, זולת אלה בעלי תעודת זהות כחולה, לא הורשו להשתתף בתפילות יום השישי הרביעי של חודש הרמדאן. הכניסה לשטח ההר עצמו הוגבלה, ורק גברים מעל גיל 50 ונשים מעל גיל 40 הורשו להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully