וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: "כיפת ברזל" יירטה רקטה מעל אשקלון

הסוללה הצליחה ליירט רקטה שנורתה לעבר העיר, ומנעה פגיעה אפשרית בתושבי העיר או ברכוש. מוקדם יותר סיים חיל האוויר לפרוש סוללה נוספת ליד באר שבע, ותקף שוב ברצועת עזה

צפו בתיעוד מרגע היירוט (צילום: שי מכלוף)

סוללת "כיפת ברזל" המוצבת בסמוך לעיר אשקלון הצליחה ליירט אמש (שישי) בהצלחה רקטה שנורתה לעבר העיר, ובכך מנעה פגיעה אפשרית בתושבי העיר או ברכוש. מוקדם יותר דווח כי חיל האוויר סיים את פרישתה של סוללה נוספת של המערכת בסמוך לעיר באר שבע.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
דיווח פלסטיני: חוסל פעיל נוסף בוועדות ההתנגדות
6 פצועים מנפילת רקטת גראד בחצר ישיבה באשדוד
מתקפת הטרור בדרום: כך זה קרה - שלב אחר שלב

כיפת ברזל יירטה רקטת גראד מעל אשקלון. שי מכלוף
יירוט מוצלח ל"כיפת ברזל", אמש/שי מכלוף

בתוך כך, חיל האוויר ממשיך בפעילותו בדרום, גם בפן ההתקפי: אמש דיווחו מקורות פלסטיניים כי שני תושבים מקומיים נהרגו בזמן שרכבו על אופנוע בתקיפת חיל האוויר במחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז הרצועה. בכך עולה מספר הפלסטינים שנהרגו מאז אתמול ל-12. ההרוגים הם אנור סלים, בן 22, ועימאד אבו עבאדה, בן 21. עוד דווח כי צה"ל תקף גם ממזרח לחאן יונס אך לא דווח על נפגעים. בצה"ל אישרו את עצם התקיפה, את מיקומה ואת העובדה כי זוהו פגיעות במטרות. לפי צה"ל, מדובר בחוליה שירתה אחת משתי רקטות שנפלו קודם לכן בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול.

אתמול לאורך היום נמשך הירי מצד רצועת עזה לעבר ישראל, וכן פעילות צה"ל נגד מקורות הירי ברצועה. מקורות פלסטיניים דיווחו כי בהתקפה של חיל האוויר נהרג פלסטיני בן 25 בעת שרכב על אופנועו. ההרוג, סאמד עבד, שנהרג בבית לאהיא היה פעיל בזרוע הצבאית של וועדות ההתנגדות העממית – חטיבת סלאח א-דין. מוקדם יותר, דיווחו המקורות, הרגו כוחות צה"ל את מוחמד ענאיה, בן 22, גם הוא פעיל בוועדות ההתנגדות.

כמו כן ירו אתמול הפלסטינים שתי רקטות גראד לכיוון צפון חבל לכיש. גם הרקטות הללו התפוצצו ככל הנראה בשטחים פתוחים. הפיצוצים נשמעו בקריית מלאכי ובאזור יישובי גדרות בשפלה הדרומית. כמו כן, במהלך היום נורו רקטות לעבר המועצה האזורית אשכול והמועצה האזורית שער הנגב ורקטת גראד נוספת התפוצצה בשטח פתוח בסמוך לאשדוד. לא ידוע על נזק או נפגעים בכל האירועים.

(עדכון ראשון: 23:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully