וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לאחר הפיגוע: מצרים ממשיכה במבצע בסיני

ניר יהב

18.8.2011 / 22:27

גורם ביטחוני מצרי התייחס למתקפת הטרור המשולבת בגזרת אילת, והדגיש כי קהיר פועלת "להשיב את הביטחון לסיני ולגבולות". הגורם אף ציין כי המצרים ניהלו מרדף אחר רכב שממנו בוצע ירי

גורם ביטחוני מצרי אמר הערב (חמישי) כי למרות הפיגוע המשולב בסמוך לעיר אילת, כוחות הביטחון המצרים ממשיכים במבצע הצבאי נגד החמושים בסיני. "נמשיך במבצע כדי להשיב את הביטחון לסיני ולגבולות, ובכך להשיג ביטחון ויציבות לאזור כולו", הבטיח.

המתיחות בגבול ישראל-מצרים - כל הכותרות:

אחרי סדרת הפיגועים: חודדה אזהרת המסע לסיני
מצרים: הצבא חשף מפעל נשק גדול בסיני
המבצע המצרי בסיני: מצוד אחר הרופא של בן לאדן

הגורם גילה לאתר חדשות מצרי כי לאחר הפיגוע מיהרו כוחות הביטחון המצרים למקום הפיגוע ולאזור הגבול וניהלו מרדף אחר מכונית פרטית שעל פי הפרסומים בישראל ממנה נורו יריות לעבר אחד האוטובוסים. צוות של הפיקוד הצבאי צפוי לבקר בסיני בשבת הקרובה בערב ולעמוד מקרוב אחר המבצע הצבאי המתנהל מזה מספר ימים.

לדברי הגורם, עוד לפני הפיגוע ליד אילת "תגברה מצרים את כוחותיה בסיני, לאחר שהתקבל מידע על חוליות טרור שנמצאות במקום ומנצלות את האנרכיה הביטחונית השוררת שם מאז הדחת הנשיא לשעבר חוסני מובארק".

בימים האחרונים מנהלים כוחות הביטחון המצרים מבצע נרחב, שזכה לשם "מבצע נשר", נגד חוליות הטרור הפועלות בסיני בחסות האנרכיה שנוצרה שם בחודשים האחרונים. בימים האחרונים הכוחות אף איתרו מפעל גדול לייצור נשק, תחמושת וטילים ועצרו חמושים רבים המזוהים עם ארגוני ג'יהאד, כדוגמת אל-קאעדה.

שגריר מצרים בישראל, יאסר רידא, הבהיר בתחילת השבוע בראיון לוואלה! חדשות כי ישראל לא צריכה לדאוג מהאנרכיה בסיני. "אין לישראל סיבה לדאוג. אני מבטיח לכם: תהיו סבלניים, מצרים תבצע את תפקידה לשמור על הביטחון והיציבות, לא רק במצרים אלא בכל האזור".

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully