וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סדרת הפיגועים: חודדה אזהרת המסע לסיני

ניר יהב

18.8.2011 / 18:11

במטה ללוחמה בטרור קוראים לישראלים השוהים בסיני לחזור לארץ לאלתר. בעקבות מתקפת הטרור בגזרת אילת שבה נרצחו שבעה ישראלים, חודדה האזהרה החמורה בנוגע לחצי האי

המטה ללוחמה בטרור חידד הערב (חמישי) את אזהרת המסע לסיני בעקבות מתקפת הטרור המשולבת, שבה נרצחו בצהריים שבעה ישראלים ונפצעו 29. בהודעת המטה נמסר כי "לאור מתקפת הטרור בדרום, בשים לב לאזהרת המסע החמורה לסיני אשר עומדת בתוקפה, המטה ללוחמה בטרור שב וממליץ בתוקף לציבור הישראלי להימנע מכל ביקור בסיני". כמו כן, המטה קרא לישראלים השוהים בסיני לחזור לארץ לאלתר.

מתקפת טרור משולבת בדרום - כל הדיווחים:

7 הרוגים במתקפת טרור בדרום: נ"ט, ירי ומטענים
מחשש לתקיפה: חמאס הורה לפנות מפקדות ברצועה
נתניהו: "ריבונותה של ישראל נפגעה, נגיב בהתאם"

מוקדם יותר הכחיש מושל מחוז דרום סיני, חאלד פודה, כי חמושים פתחו באש מסיני לעבר האוטובוסים הישראלים. בנוסף הכחיש דיווחים שהופיעו במספר כלי תקשורת לפיהם אירע ירי מכיוון העיר טאבה לעבר נמל אילת. "הגבול המצרי באזור דרום סיני שקט לגמרי. לא היו שום אירועי ירי", אמר.

כוחות צבא מצרים, שמנהלים בימים האחרונים מבצע נרחב נגד נוכחות חמושים בסיני, חשפו באזור אל-עריש מפעל גדול לייצור חומרי נפץ, טילים וכלי נשק. כך דיווח אתמול גורם ביטחוני בכיר בקהיר. כמו כן עצרו הכוחות גורם בכיר המזוהה עם תנועות ג'יהאד שפועלות באזור.

הגורם המצרי סיפר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי לידי הצבא המצרי הגיע מידע מודיעיני על מפעל גדול, שבו מייצרים גורמי הטרור בסיני חומרי נפץ, טילים ונשק רב. "כוחות הצבא העלו את רמת הכוננות לרמה מקסימלית והרחיבו את סריקותיהם הביטחוניות עד שאיתרו את המפעל. התברר כי הוא נמצא בכניסה המערבית לאל-עריש, בתוך בניין השייך לאחד מפעילי הג'יהאד הפועלים באזור", הסביר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully