וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק מהצפון מאושפז עם שברים בגופו, הוריו נעצרו

קובי דוד וקובי מנדל

17.8.2011 / 15:43

התינוק בן הארבעה חודשים הובהל לפני כשבוע על ידי הוריו לבית החולים רמב"ם בחיפה בטענה שנפל. הוא אושפז במצב קל והועבר למעון לילדים בסיכון

זוג הורים מאחד היישובים בצפון נעצרו לאחרונה בחשד שהיכו את תינוקם בן הארבעה חודשים. ההורים בני 25 ו-26 שזהו ילדם הראשון, נעצרו לאחר שבגופו של התינוק, שהובהל בשבוע שעבר על ידיו הוריו לחדר המיון בבית החולים רמב"ם בחיפה, התגלו שברים רבים והם טענו כי הוא נפל. הם הובאו בצהריים (רביעי) להארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

מבית החולים רמב"ם נמסר, כי התינוק אושפז במצב קל והועבר באותו היום למעון לילדים בסיכון. כשהתינוק הגיע לחדר המיון של בית החולים אובחן אצלו שבר בגולגולת והוא לא נותח במחלקה לכירורגיית ילדים. עם זאת, בבדיקה שנערכה לו ביום שלמחרת התגלו שברים נוספים בגופו. הוריו של התינוק נעצרו לאחר שהעובדת הסוציאלית של בית החולים הפנתה את תשומת לב פקידת הסעד שיידעה את המשטרה בדבר.

בשבוע שעבר אושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים תינוק בן כחודש וחצי במצב קשה מאוד ביחידה הנשימתית לתינוקות, לאחר שנחנק בעת הנקה. אמו, אישה חרדית, הגיעה עם תינוקה לבית החולים ביקור חולים, וטענה שהניקה אותו בזמן נסיעה באוטובוס, כשלפתע התחיל להכחיל ונחנק.

עוד בנושא:
תינוק מאושפז במצב קשה מאוד לאחר שנחנק בהנקה
התינוק שבלע כפית מתאושש: ”היה לו מזל גדול”
משחק מסוכן: תינוק בלע סיכת ביטחון פתוחה

לפניות לכתב:
קובי דוד - davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully