וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקצין נכנס למיטתי, נגע בי ושאל: 'איפה הנשק?'"

אחד מלוחמיו של קצין הצנחנים החשוד שתקף מינית את חייליו, סיפר על המקרה: "בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות, ואז הבנו שהיו מקרים נוספים". הקצין לחבריו: "לא היה ולא נברא"

בחטיבת הצנחנים עדיין סוערות הרוחות בעקבות חשיפת החשדות לפיהן מפקד פלוגה תקף מינית את חייליו הלוחמים. קצין בכיר בפיקוד מרכז הדף את הטענות על כך שמדובר בניסיון של לוחמים לבצע "רצח אופי" לקצין מצטיין. הבכיר הוסיף כי מדובר אכן בקצין איכותי, אך העדויות שנאספו בגינו עד כה, לא משאירות מקום לספק כי מדובר בחשד לפלילים.
הקצין הבכיר הוסיף, כי "לא מדובר בעוד מקרה כמו של סרן ר' שחיילים העלילו עליו עלילות שווא".

אחד הלוחמים שהיה מעורב בפרשה, סיפר לאחד הקצינים בגדוד: "לילה אחד הוא הגיע למיטה שלי ונגע לי באיבר המין. כשהתעוררתי הוא שאל אותי 'איפה הנשק שלך?'. לא הבנתי מה הוא עושה. בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות שלי או באי הבנה. אבל כשהתחלנו לדבר בין החבר'ה, הבנו שלא מדובר במקרה אחד ושהיו מקרים נוספים".

עוד על הפרשה
בלי תלונה: מצ"ח תחקור המ"פ החשוד שתקף מינית
חשד בצה"ל: מפקד פלוגה תקף מינית 15 חיילים בשנתם

"רק עשיתי בדיקות רגילות"

מפקד הפלוגה שנחשב לקצין מאוד מוערך בחטיבה, אמר בשיחות עם חברים כי "כל מה שמייחסים לי לא היה ולא נברא. נכון שנכנסתי לחדרים של הלוחמים, אבל זה היה במסגרת בדיקות רגילות". מפקד הפלוגה ציין בפניו מקורביו כי לא קיבל שום פנייה מהמשטרה הצבאית החוקרת.

קצין בחטיבה אמר אתמול בשיחה סגורה כי "נכון שמדובר בקצין מוערך. עדיין אף אחד לא מאמין למה שקרה ולחשדות. זה שינוי מקצה לקצה. הוא קצין מצטיין וערכי, שהחיילים שלו מאוד אוהבים אותו, אבל כולם שואלים את עצמם, אם לא מדובר בסיפור אמיתי, אז מדוע הוא לא נאבק על חפותו. למה הוא לא בא למפקד הגדוד ואמר לו 'אני רוצה להשתחרר לאלתר?'".

יצוין כי לפי הודעת דובר צה"ל, הוחלט שבעקבות הממצאים שנאספו עד כה בפרשה והתייעצות עם הפרקליטות הצבאית, תיפתח חקירת מצ"ח, במהלכה יידרש מפקד הפלוגה להסביר את החשדות שהועלו נגדו.

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully