וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: כרת ראש בנו וזרק ברחוב, "שהאמא תראה"

בלואיזיאנה מתקשים להאמין: ג'רמיה לי רייט בן ה-30 הרג במכות אלה את בנו ג'ורי בן השבע, שסבל מנכות קשה, והשליך את ראשו למדרכה מחוץ לבית: "רציתי שאמו תרגיש מטופשת כשתראה אותו"

זוועה בדרום ארצות הברית: ג'רמיה לי רייט, תושב העיירה ת'יבדו שבמדינת לואיזיאנה, נעצר והודה כי הרג במכות אלה את בנו בן השבע, ג'ורי לירט, שסבל מנכות קשה, ולאחר מכן ערף את ראשו והשליך אותו ברחוב - כדי להציגו לראווה לעיני אשתו, אמו של הילד. מפקד המשטרה המקומית דיווח אתמול (שני) על המקרה המחריד לתקשורת - בדמעות.

השריף סקוט סילברי סיפר במסיבת עיתונאים מיוחדת כי רייט בן ה-30 ויתר על זכותו לייצוג משפטי - והודה במעשה מיד עם תחילת חקירתו. נוסף על הראש, חתך מהגופה גם כף יד וכף רגל. יתר חלקי הגופה נמצאו בשקיות ניילון. הוא עצור כעת בבידוד והוגש נגדו כתב אישום בגין רצח מדרגה ראשונה.

ג'רמיה לי רייט, תושב ת'יבודו, לואיזיאנה, שהודה כי ערף את ראשו של בנו הסובל מנכות קשה. AP
"התעייף מהטיפול" בילד. ג'רמיה לי רייט לאחר מעצרו/AP

המניע למעשה עדיין לא לגמרי ברור, אם כי לדברי השריף, רייט אמר כי "התעייף כבר מהטיפול" בילד - שסבל משיתוק מוחין ומבעיות בלבו, ניזון באמצעות צינורית ובקושי היה מסוגל לדבר. עוד הוסיף השריף כי רייט הסביר שהשליך את הראש הכרות על המדרכה מחוץ לבית כדי שאמו של הילד "תרגיש מטופשת כשתראה אותו".

האם תכננה להתגרש: "לא פעלתי מהר מספיק"

המשטרה כבר הוזעקה פעם אחת בעבר לבית המשפחה, בעקבות מריבה קולנית בין בני הזוג, אולם בסופו של דבר איש מהם לא הגיש תלונה. רייט כבר נעצר בעבר כמה פעמים על עבירות רכוש ואף ריצה מאסר, אך מעולם לפני כן לא היה מעורב בפשעים אלימים.

בינתיים בעיירה, החלו קרובים וחברים להניח פרחים, בלונים ובובות פרווה בפתח ביתו של הילד המנוח. "הוא היה הדבר הכי טוב שקרה לי", התייפחה במסיבת העיתונאים האם, ג'סלין לירט. בראיון לעיתון המקומי, "The Daily Comet of Thibodaux", סיפרה כי הייתה נשואה לרייט עשר שנים, והוסיפה כי תכננה בתקופה האחרונה להתגרש ממנו - "אך לא פעלתי מהר מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully