וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית יפנית נפלה אל מותה במפלי הניאגרה

הצעירה בת ה-19 טיפסה על המעקה כדי להתקרב למפל, איבדה את שיווי משקלה - ייתכן בגלל המטרייה בה אחזה - וצנחה פנימה. גופתה טרם אותרה אך במהלך החיפושים נמצאה גופה של גבר לא מזוהה

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

זה כנראה הסיוט של כל תייר: סטודנטית בת 19 מיפן, שביקרה ביום ראשון השבוע בצד הקנדי של מפלי הניאגרה, טיפסה על מעקה שעל גדות המפל, איבדה את שיווי משקלה - וצנחה אל מותה במים הגועשים. מסוק ובו צוות חילוץ הוזעק למקום, אך עד כה, גופתה של הצעירה עדיין לא אותרה. מנגד, הופתעו המחלצים למצוא במימי המפל גופת גבר לא מזוהה שאינו קשור לתקרית.

מפלי הניאגרה, קנדה. ShutterStock
"אנשים רוצים את הריגוש הנוסף, להתקרב, להתקרב יותר - ולמרבה הצער דברים קורים". מפלי הניאגרה/ShutterStock

משטרת הפארק הלאומי הודיעה כי האפשרות שהצעירה נרצחה כלל לא עומדת על הפרק - אך גם הודו כי מדובר באירוע נדיר ביותר. "אני במשטרה כאן 35 שנה, ואני לא זוכר אף אדם שנפל בטעות מעבר למעקה הזה", אמר לרויטרס מפקד משטרת הפארק הלאומי ניאגרה, דאג קיין. "היא החזיקה בידה מטרייה, ייתכן שבגלל זה היא יצאה מאיזון".

התיירים באתר הפופולארי לא מאשימים את הנהלת המקום, רק את יצר הסקרנות שלעתים מביא לתוצאות עגומות. "אנשים פשוט הולכים רחוק מדי", אמר אחד התיירים במקום. "אני חושב שאנשים רוצים את הריגוש הנוסף, להתקרב, להתקרב יותר - ולמרבה הצער דברים קורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully