וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת גראד נורתה לעבר באר שבע, צה"ל תקף בעזה

16.8.2011 / 6:00

הרקטה נחתה בשטח פתוח צפונית לבאר שבע, לא דווח על נפגעים או על נזק. בתגובה לירי תקף צה"ל ארבעה יעדים במרכז הרצועה ובדרומה. הפלסטינים מדווחים: "הרוג וחמישה פצועים"

רקטת גראד נפלה אמש (שני) בשטח פתוח צפונית לעיר באר שבע. קולות אזעקה נשמעו במרחב העיר ובאזור היישובים להבים, מיתר ועומר. תושבים דיווחו על פיצוצים שנגרמו כפי הנראה משיגור הרקטה מרצועת עזה. לא דווח על נפגעים או על נזק.

עוד באותו נושא:
4 פצצות מרגמה נורו לעבר הנגב, אין נפגעים
שתי רקטות יורטו בב"ש; עוד שתיים נפלו באשדוד

סוכנות הידיעות הפלסטינית "וופא" דיווחה שעות לאחר נפילת הרקטה כי שלושה פלסטינים נפצעו הלילה באורח קשה מתקיפת צה"ל לעבר שכונת זיתון שבעיר עזה. לפי הדיווח, תקיפת צה"ל כוונה כלפי קבוצה של אזרחים. עדי ראייה סיפרו כי הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

מאוחר יותר דיווחו סוכנויות הידיעות הפלסטיניות כי מטוסי חיל האוויר תקפו ברפיח ובחאן יונס שבדרום רצועת עזה. עוד דווח כי ספינות חיל הים תקפו סירות דייגים בחופי רפיח, אך לא דווח על נפגעים. במקביל, דווח כי הופצצו מנהרות הברחה בדרום רפיח וכן כי מספר עובדים במנהרות נפגעו והובהלו לבית החולים לקבלת טיפול. במקביל מסרו גורמים רפואיים בחמאס לסוכנות הידיעות רויטרס כי אדם חמוש נהרג וחמישה נוספים נפצעו בתקיפות צה"ל ברצועה.

דובר צה"ל אישר את הדיווחים על תקיפות צה"ל בעזה. "חיל האוויר תקף במהלך הלילה ארבעה יעדים בשטח רצועת עזה. כוח צה"ל זיהה חוליית מחבלים שהתכוננה לבצע ירי פצצות מרגמה לעבר שטח מדינת ישראל דקות ספורות לפני ביצוע הירי. חיל האוויר סיכל את ניסיון הירי. צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור כנגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר מדובר צה"ל.

לפני שמונה ימים התפוצצו ארבע פצצות מרגמה במועצה האזורית שער הנגב. אחת הפצצות הסבה נזק לגדר של קיבוץ במועצה האזורית, אך לא היו נפגעים בנפש. התרעת "צבע אדום" הופעלה בעת זיהוי השיגורים. יום קודם לכן נורתה רקטה נוספת שהתפוצצה גם היא במועצה האזורית שער הנגב. במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

(עדכון ראשון: 23:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully