וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 פצצות מרגמה נורו לעבר הנגב, אין נפגעים

רמי שני

8.8.2011 / 7:16

סבב נוסף של הסלמה בדרום? לאחר שבשבוע שעבר נורו מספר טילי גראד לעבר ישראל, הלילה נורו ארבע פצצות מרגמה שנפלו במועצה האזורית שער הנגב. במקום לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לגדר

ארבע פצצות מרגמה התפוצצו הלילה (ראשון) במועצה האזורית שער הנגב. אחת הפצצות הסבה נזק לגדר של קיבוץ במועצה האזורית, אך לא היו נפגעים בנפש. התרעת "צבע אדום" הופעלה בעת זיהוי השיגורים. אמש נורתה רקטה נוספת שהתפוצצה גם היא במועצה האזורית שער הנגב. במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
חמאס: ”עצרנו שני חשודים בירי רקטות לעבר ישראל”
בגלל ירי הרקטות: כיפת ברזל הוצבה מחדש באשקלון
בצה”ל מודאגים: ”חל כרסום בשליטת חמאס בעזה”

ביום חמישי בערב התפוצצה רקטת גראד בשטח פתוח סמוך לאחד היישובים במועצה האזורית לכיש. צוותים של מגן דוד אדום טיפלו בשני בני אדם שלקו בחרדה. התרעת "צבע אדום" נשמעה באזור. אנשי מערכת הביטחון, בהם צוותים של פיקוד העורף וחבלנים של המשטרה, פתחו בסריקות כדי לאתר את מקום נפילת הרקטה. כעבור זמן קצר תקף חיל האוויר בסג'עיה שברצועת עזה כתגובה לירי. הפלסטינים דיווחו על שלושה נפגעים וככל הנראה מדובר בחולייה ששיגרה את רקטת הגראד.

אך לא רק בישראל פעלו נגד הירי: ביום שבת עצרו כוחות הביטחון של חמאס ברצועת עזה שני חברים בארגון איסלמי החשודים בירי רקטות לעבר ישראל, כך מסר גורם המקורב לחמאס. המקור סיפר כי שני העצורים, המשתייכים לארגון סלפי-איסלמי המכונה "אל-תוופיד ואל-ג'יהאד" נעצרו בעיר עזה על ידי כוחות חמאס המשייכים להם את ירי הרקטות לעבר ישראל.

בעקבות חידוש הירי הרקטי לעבר ישראל, הוחלט בסוף השבוע האחרון להחזיר את "כיפת ברזל", המערכת להגנה מפני טילים, לאשקלון. ראש העיר אשקלון, בני וקנין, הודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולשר הביטחון אהוד ברק, על החלטתם להחזיר את המערכת לעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully