וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פוליטיקאי בכיר הודה שניהל רומן עם נערה

כריסטיאן בון בוטיצ'ר, יו"ר מפלגת ה-CDU (מפלגת האיחוד הנוצרי-דמוקרטי) במחוז שלזוויג-הולשטיין התפטר לאחר שנפוצו שמועות על רומן שניהל עם קטינה. "זו הייתה אהבה פשוטה", אמר

תדהמה במפלגת השלטון הגרמנית: כריסטיאן פון בוטיצ'ר, יו"ר מפלגת האיחוד הנוצרי-דמוקרטי השמרנית במדינת המחוז שלזוויג-הולשטיין, נכנע אמש (ראשון) ללחץ לפרוש מתפקידו, אחרי שאישר את הדיווחים בכלי התקשורת כי קיים מערכת יחסים עם נערה בת 16 בשנה שעברה.

פון בוטיצ'ר, בן 40, אמור היה להתמודד בבחירות שיתקיימו במאי 2012 לתפקיד מושל המחוז מטעם המפלגה השמרנית. מפלגת האיחוד הנוצרי-דמוקרטי, בראשותה של הקנצלרית אנגלה מרקל, מחזיקה בשלטון בגרמניה מאז 2005. גם בשלזוויג-הולשטיין זכתה המפלגה בבחירות האחרונות, שנערכו ב-2009. הודעתו של פון בוטיצ'ר גרמה למבוכה ותדהמה רבה במפלגה.

"כן, זה נכון, התאהבתי בתחילת 2010 בנערה צעירה והייתי איתה במשך מספר חודשים", אמר הפוליטיקאי במסיבת עיתונאים אתמול, אותה כינס לאחר לחצים כבדים שהופעלו עליו מתוך מפלגתו. הוא הוסיף כי למרות שמערכת היחסים הייתה חוקית, ועל אף שהיא נגמרה זה מכבר והוא לא היה נשוי, הוא לא העריך נכונה את "ההתנגדות המוסרית של אנשים רבים". "זו הייתה אהבה פשוטה", אמר והתייפח.

על אף פרישתו מהתפקיד הבכיר, החליט פון בוטיצ'ר לא לפרוש לחלוטין מהחיים הפוליטיים. הוא יישאר בינתיים בתפקיד ראש סיעת המפלגה בפרלמנט המחוזי. המועמד הבולט להחליפו בתפקיד הוא יוסט דה יגר, המחזיק בתיק הכספים בממשלת שלזוויג-הולשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully