וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית נשים שישנו במאהל בתל אביב

גלעד גרוסמן

15.8.2011 / 13:44

עאדל אבו מוח' נאשם כי ביצע מעשים מגונים בשלוש נשים במאהל המחאה שהוקם בשדרות רוטשילד בתל אביב. הנאשם כבר ריצה בעבר עונש מאסר, בגין תקיפת זוגתו

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד עאדל אבו מוח', בן 55 מבקה אל גרבייה, הנאשם כי ביצע מעשים מגונים בשלוש נשים במאהל המחאה שהוקם בשדרות רוטשילד בתל אביב. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו תום ההליכים.

עוד בנושא
חשד לתקיפות מיניות במאהל רוטשילד: חסר בית נעצר
נער במאהל ברוטשילד: הותקפתי על ידי חסרי בית


מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד לילך מאיר-וולף מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי לפני שבוע התקרב אבו-מוח' לאחת מפעילות המאהל, שישנה על כורסה בשטח פתוח מחוץ לאוהל, וניסה להניח את ראשו על החזה שלה. אישה אחרת שהבחינה במתרחש, והכירה את המתלוננת, דרשה מהנאשם לעזוב את המקום. מאוחר יותר, הוא הגיע שוב – והניח את ראשו על המתלוננת, שעברה לישון על מזרן אחר.

קבלים את השבת במאהל המחאה. דניאל בוק
הנאשם נכנס לאחד האוהלים, הרים את חזייתה ונצמד לגופה. המאהל ברוטשילד/דניאל בוק

באותו לילה אף נכנס הנאשם לאוהל שבו ישנה אחת הנשים שדרשה ממנו מוקדם יותר לעזוב את המאהל. הוא הרים את חזייתה והשתרע על המזרן הסמוך, ונצמד לגופה. כשהבחינה בו בבוקר, סילקה אותו. אבו מוח' נאשם כי נגע כמה פעמים בידה של אישה נוספת, שישנה במזרח בחוץ, לשם גירויו המיני.

בבקשת הארכת המעצר ציינה הפרקליטות כי אבו מוח' ריצה בעבר עונש של שמונה חודשי מאסר בפועל לאחר שתקף את זוגתו, ציינה כי הוא חסר בית וכן כי ביצע את המעשים בהם הוא נאשם בתוך פחות מיממה, תוך ניצול בוטה של מצבן של הנשים.

עו"ד גלאון קפלינסקי מהסניגוריה הציבורית, המייצג את החשוד, אמר כי מרשו מכחיש את סעיפי האישום המיוחסים לו. קיבלנו את חומר הראיות, נלמד את התיק ונגיב בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully