וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק: "לא ברחתי ממצרים כי לא עשיתי שום טעות"

ניר יהב

10.8.2011 / 13:17

נשיא מצרים לשעבר אמר למקורביו כי לא ברח מהמדינה כשיכול היה - מכיוון שלא חש כי ביצע כל רע: "לא עשיתי שגיאה שהיתה אמורה לגרום לי לחשוש להישאר"

נשיא מצרים לשעבר העומד לדין באישום כי הורה להרוג מפגינים נגדו, חוסני מובארק, אמר למבקריו בבית החולים בקהיר כי החליט שלא להימלט מהמדינה לאחר הדחתו משום שלטענתו לא ביצע שום טעות שממנה היה צריך לחשוש – כך דיווח הבוקר (רביעי) העיתון המצרי "אל-אהראם". העיתון דיווח כי מובארק, שמשפטו החל לפני כשבוע בבניין האקדמיה המשטרתית בקהיר, נשאל על ידי כמה ממבקריו מדוע לא נמלט מהמדינה לאחר שהודח בחודש פברואר האחרון. "לא ביצעתי שום שגיאה שהייתה אמורה לגרום לי לחשוש להישאר במדינה", ענה.

משפט מובארק - כותרות אחרונות
אחרי פתיחת המשפט: מובארק ”חש רגוע יותר” בקהיר
העיתונות הערבית: ”מובארק בכלוב - רגע מכונן”
מובארק לבית המשפט: ”אני כופר בכל האישומים”

מובארק נראה לפני כשבוע בציבור, לראשונה מאז שהודח לפני כחצי שנה. הוא הופיע בבית המשפט לרגל פתיחת משפטו כשהוא שוכב על אלונקה בתוך כלוב הנאשמים. משפטו אמור להתחדש ב-15 באוגוסט ועד אז הוא מאושפז במרכז העולמי הרפואי שבקהיר.

לאחר שהחל משפטו, אמרו גורמים רפואיים בקהיר כי "מצבו הבריאותי יציב". בשיחה עם עיתונאים אמרו הגורמים כי מובארק שוהה בחדר רגיל בקומה החמישית במרכז הרפואי בקהיר. לדברי הגורמים, למובארק מתלווה צוות רפואי צמוד, בראשות ד"ר יאסר עבד אל-קאדר, המטפל בו.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully