וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק הרופאים: שביתה כללית בבתי החולים ביום א'

אריאל נוי

10.8.2011 / 8:52

ההסתדרות הרפואית לא מתייאשת מצעדיה וממשיכה בניסיונותיה להשפיע על האוצר. ביום חמישי יושבתו המכונים ומרפאות החוץ וביום ראשון יפעלו בתיה"ח במתכונת שבת

אחרי שנואשו מחוסר ההסכמה של משרד האוצר להיענות לדרישותיהם, החליטו הרופאים להמשיך במאבקם ובכוונתם לחדש את העיצומים. ביום חמישי יושבתו כל המכונים ומרפאות החוץ בבתי החולים הציבוריים ויתקיימו ניתוחים אונקולוגיים ודחופים בלבד. כמו כן יושבתו מרפאות קופת החולים כללית במחוזות צפון, מרכז, ירושלים ותל אביב.

מחאת הרופאים - כותרות אחרונות:

בג"ץ נתן לרופאים שבוע להגיע להסכם עם האוצר
לאחר הפיצוץ במשא ומתן: הרופאים נטשו מחלקות
המתמחים: "ההסכם המסתמן - אגרוף בפרצוף"

ההסתדרות הרפואית הודיעה כי ביום שישי ושבת תתקיים העבודה בבתי החולים כסדרה, אולם ביום ראשון הבא יפעלו כל בתי החולים במתכונת שבת. גם בתי החולים הפסיכיאטריים והגריאטריים ומרפאות קופת חולים כללית יפעלו במתכונת שבת. ביום שני העבודה תתקיים כסדרה.

ביום שני החליטה נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש להעניק לרופאים ולאוצר שבוע לצורך הגעה להסכמות ביניהם. במהלך הדיון הנוסף בעתירה שהגיש לבג"ץ עו"ד דוד פורר, הדורש לאלץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב במחלוקת, אמרה השופטת ביניש כי "התנהגות ההסתדרות הרפואית אינה מעוררת אמון, לא ככה מנהלים משא ומתן".

פרקליטת הרופאים, עו"ד ארנה לין, אמרה בדיון כי "בשבוע האחרון הייתה התקדמות בכל הנושאים. כבודכם לא רואים את ההתקדמות משום שיש הרבה נושאים". לין הוסיפה כי היא מבקשת מבית המשפט לתת עוד זמן כי "לא צריך להרים ידיים".

לפניות לכתב: arielnews@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully