וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של דורס הקשיש בחיפה - הרג 2 חבריו בתאונה

קובי דוד

10.8.2011 / 0:25

גל בוחבוט הסגיר עצמו לאחר שדרס אתמול למוות קשיש בן-82 בחיפה וברח מזירת התאונה. עם ההסגרה התברר כי אחיו, אלמוג בוחבוט, הורשע לפני כשנה וחצי בהריגת שני חבריו בתאונה

גל בוחבוט, צעיר בן 29 מעתלית, החשוד שדרס למוות את הקשיש בן ה-82 בתאונת פגע וברח שאירעה אתמול ברחוב האצ"ל בחיפה הסגיר עצמו אמש (שלישי) למשטרה. לאחר חקירתו תחליט המשטרה אם לעצור אותו או לשחררו בתנאים מגבילים. הקשיש נפצע באורח קשה לאחר שרכב מסוג אופל קושאסה בצבע אפור פגע בו ונמלט מהמקום. הקשיש מת מפצעיו בבית החולים והמשטרה ערכה סריקות לאיתור הנהג, עד אשר הסגיר עצמו אמש.

עוד באותו נושא:
הרג חבריו בתאונה - ונידון ל-7 שנות מאסר
בן 19 הורשע בהריגת שני חבריו בתאונה

עם הסגרתו של גל בוחבוט התברר כי אחיו, אלמוג בוחבוט, מרצה עונש מאסר של שבע שנים לאחר שהורשע בדצמבר 2009 בהריגת שני חבריו בתאונה קטלנית שאירעה בנובמבר 2007. אלמוג היה נהג צעיר בן 19 בזמן שאירעה התאונה והוא הורשע במשפטו בנהיגה בלתי סבירה, נהיגה מופרזת, אי חגירת חגורת בטיחות ואי הגבלת מספר הנוסעים עבור נהג חדש. התאונה אירעה בצומת מתן בצפון הארץ, במקום שבו הוגבלה בזמנו המהירות ל-60 קמ"ש בשל עבודות בכביש, אולם לפי המשטרה, בוחבוט נסע במהירות של לא פחות מ-80 קמ"ש.

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר לפני יותר משנה על אלמוג בוחבוט שבע שנות מאסר בפועל ועוד שנתיים על תנאי ושלילת רישיון ל-20 שנים והרשיע אותו בהריגת שני חבריו – יוסי בנעים וסהר אסרף, שנסעו עמו ברכב.

מפרטי חקירת התאונה עלה כי בנהיגתו הבחין אלמוג בוחבוט ברכב אאודי וכשהתקרב אליו יתר על המידה, היטה את רכבו על מנת להימנע מהתנגשות ואף ניסה לעבור בין רכב האאודי לרכב נוסף שעבר בכביש. במהלך ניסיונות התמרון, התנגש אלמוג ברכב האאודי, איבד את השליטה על רכבו והתנגש במעקה בטיחות. השופט משה גלעד ציין כי גרסתו של בוחבוט הייתה רצופה בשקרים וכי הוא סירב לשתף פעולה עם חוקריו במשטרה ולתת דגימת דם לבדיקת אלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully