וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חותרת אל השיא: בת 61 שוחה מקובה לפלורידה

העובדה שפרשה משחייה תחרותית לפני שלושים שנה כלל לא הטרידה את דיאנה ניאד כשקפצה למים בהוואנה, בתקווה שכעבור 60 שעות תרים את ראשה ותהיה כבר בפלורידה. "מוחי מלא באומץ"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ)'

הצליחה שבין הוואנה לפלורידה: דיאנה ניאד, שחיינית בת 61, יצאה אתמול (ראשון) בשחייה מהוואנה שבקובה לכיוון חופה של פלורידה שבארצות הברית. המטרה היא לצלוח את 168 הקילומטרים שבין המדינות בפחות מ-60 שעות, ובכך – לשבור שיא עולמי.

טרם קפיצתה למים סיפרה ניאד, שחיינית מקצועית שפרשה משחייה תחרותית לפני כ-30 שנים, על המניעים שהביאו אותה לאתגר הזה ואמרה כי "אני עומדת כאן באביב חיי. אני חושבת שזה השיא כשאדם מגיע לגיל הזה, עדיין יש לך גוף חזק, אבל עכשיו יש לך מוח טוב יותר. מוח שחי בשלווה עם האושר של העולם, מוח שמלא באומץ ולא מפחד. וכעת אני מביטה בשלווה שטוחה ומוחלטת, כך שאני חושבת שזה היום שלי".

שחיינית אוסטרלית כבר צלחה את המסלול בשנות ה-90', אך היא הייתה מוגנת בכלוב מפני הכרישים שבים, כלוב שניאד כלל לא הולכת להשתמש בו. וכן, האומץ שמפגינה השחיינית אינו מסתכם בכך: העובדה שבשנות ה-70', כשניסתה לצלוח את אותו מסלול בדיוק היא לא הצליחה, לא הטרידה את ניאד כלל ובביטחון מלא היא קפצה למים, לא לפני שהזניקה את עצמה עם תקיעה בחצוצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully