וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'קי אונסיס האשימה לינדון ג'ונסון ברצח קנדי"

הצהובון הבריטי "דיילי מייל" טוען כי בקרוב תשדר רשת ABC הקלטות סודיות של אלמנת ג'ון קנדי, חודשים אחרי רציחתו, בהן היא גם מודה בין היתר ברומן שניהלה עם השחקן וויליאם הולדן

ג'קלין (ג'קי) קנדי-אונסיס, מי שהייתה אלמנתו של נשיא ארצות הברית ג'ון פ. קנדי, האמינה כי סגנו של קנדי, לינדון ג'ונסון, הוא האיש העומד מאחורי רציחתו ב-1963. זהו רק אחד מהגילויים העולים מהקלטות של שיחות שקיימה קנדי-אונסיס עם ההיסטוריון ארתור שלזינגר כמה חודשים אחרי הרצח, וכעת נמסרו לרשת הטלוויזיה האמריקאית ABC, שטרם פרסמה אותם. כך לפחות נטען היום (שני) בצהובון הבריטי "דיילי מייל". ג'ונסון, כזכור, הושבע לנשיא מיד אחרי הרצח, ואף נבחר ב-1964 לכהונה נוספת של ארבע שנים. יש לציין כי קנדי-אונסיס - כמו כל בני משפחת קנדי - הייתה מאז ומעולם ידועה באיבתה לג'ונסון.

עוד עולה מהדיווח, כי קנדי, שלימים נישאה בשנית לאיל הספנות היווני אריסטו אונסיס, מתוודה באותן שיחות כי במהלך שנות נישואיה לג'.פ.ק. ניהלה רומנים, בין היתר עם הכוכב ההוליוודי וויליאם הולדן ועם בעלי חברת "פיאט", ג'יאני אניילי. לדבריה, זו הייתה תגובתה לרומנים הרבים שניהל באותה עת בעלה, להם הייתה מודעת היטב. היא אף מספרת כי מצאה פעם בחדר השינה שלהם את תחתוניה של מתמחה בת 19 בבית הלבן.

הטבלתו של ג'ון קנדי, הבן של הנשיא קנדי. AP, AP
ג'ון וג'קלין קנדי בהטבלת בנם, ג'ון קנדי ג'וניור/AP, AP

יש לציין כי בשלב זה עדיין קשה להעריך את מהימנות הדיווח. לעת עתה, הסיפור אינו מצוטט בכלי תקשורת מרכזיים בארה"ב, בהם העיתונים "וושינגטון פוסט" ו"ניו יורק טיימס" ורשתות הטלוויזיה הגדולות (למעט "פוקס ניוז", שהקדישה לו ידיעה קצרה).

ג'ונסון, אנשי עסקים מטקסס - ולי אוסוולד

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", בעת קיום השיחות דרשה קנדי משלזינגר התחייבות כי ההקלטות יתפרסמו רק אחרי מותה. היא מתה לפני 17 שנה בלבד, ב-1994, אולם על פי הדיווח הזה, בתה קרוליין, הסכימה כעת למסור את ההקלטות ל-ABC לשימוש בתוכנית מיוחדת על בני הזוג, בתמורה לכך שהרשת תימנע משידור סדרת הדרמה "הקנדי'ז". הסדרה השנויה במחלוקת (הן מבחינת הדיוק ההיסטורי והן מבחינת האיכות האמנותית), בכיכובם של גרג קינר וקייטי הולמס בתפקיד בני הזוג, ספגה ביקורות קטלניות, נדחתה על ידי כל הרשתות הגדולות - ולבסוף שודרה רק בערוצי כבלים זניחים, למורת רוחם של קרוליין ויתר בני המשפחה.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", מנהלים ב-ABC שבידיהם הקלטות, טוענים כי מדובר ב"חומר נפץ". בין היתר, נטען, מעריכה קנדי כי ג'ונסון שיתף פעולה עם כמה טייקונים עסקיים מטקסס (מדינתו של ג'ונסון), ויחד הפעילו את לי הארווי אוסוולד, האיש שירה בקנדי במהלך ביקורו בעיר דאלאס ב-22 בנובמבר 1963, ונרצח בעצמו כמה ימים לאחר מכן. יש לציין כי לפי הגרסה הרשמית, אוסוולד פעל כרוצח בודד, אם כי תיאוריות קונספירציה רבות נפוצו במהלך השנים בעניין, ובין היתר קשרו גורמים בבולשת הפדרלית FBI לרצח.

עוד נטען בדיווח, כי לאחר הדיון בבגידותיהם של בני הזוג, מספרת קנדי-אונסיס בשיחות כי היא ובעלה התכוונו "לפתוח דף חדש" ביחסיהם בשבועות שלפני הרצח, ואף תכננו להוליד ילדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully