וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מירי רגב: "השמאל תפס טרמפ על המחאה"

פנחס וולף

5.8.2011 / 1:23

חברי מרכז ליכוד וראשי ערים דנו בכנס חירום שנערך ביוזמתה של ח"כ מירי רגב על עתיד המפלגה נוכח המחאה החברתית. רגב הצהירה: "לא ניתן לאף גורם את התענוג להפיל אותנו מהשלטון"

בעוד יום ארוך של הפגנות ומחאות, אליהן הצטרפו גם עובדי ההסתדרות, נערך אמש (חמישי) כנס חירום של המחנה החברתי בליכוד, שארגנה ח"כ מירי רגב. בכנס, שהתקיים באולם "חאן הדקל" באור יהודה, השתתפו 500 בני אדם וביניהם סגן השר איוב קרא, ראשי ערים וחברי מרכז ליכוד.

"על המחאה הזו תפסו טרמפ גורמים פוליטיים, בעיקר מהשמאל, שקוראים להפלת הליכוד וראש ממשלתנו", אמרה רגב. לדבריה, "לא ניתן לאף גורם את התענוג להפיל אותנו מהשלטון. הליכוד היא מפלגה חברתית שאינה זקוקה לש"ס, לדרעי או לשמאל שיראו לנו את הדרך. תחת מנהיגותו של ראש הממשלה נתניהו נסלול את הדרך לטפל ולתת מענה אמיתי לבעיות החברתיות". רגב אף טענה כי "עצם קיום הכנס מעיד על תקווה".

בהתייחסה למהות המחאה, אמרה רגב כי "המחאה צודקת, והזעם המופנה כלפי הליכוד הוא זעם מובן". בהמשך נאומה, הצביעה רגב על אחריותן של ממשלות ישראל בשנים האחרונות להידרדרותו של מעמד הביניים. לדבריה, "מעמד הביניים לא יכול להיות יותר הפרה החולבת של הממשלות, על הממשלה להתייחס לאוכלוסיות החלשות".

לפני כשבועיים הגיעה רגב לביקור במאהל המחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב, שם זכתה לקבלת פנים זועמת. לדבריה, הגיעה למאהל כדי "לתמוך בצעירים ובמטרתם" וזכתה מחלקם "לתגובה אלימה" כאשר קראו לה פאשיסטית וטענו כי היא אינה רצויה במאהל. עוד אמרה חברת הכנסת כי "חבל שחלק מהצעירים הופכים בעיה כאובה לסוגיה של ימין ושמאל במקום לעזור לאלפי הצעירים במחאה מכובדת שתניע לעשייה".

עוד בנושא:
ההסתדרות מצטרפת למחאה: "איבדנו את החמלה"
הפגנה מול בית השר סער: "איפה המבוגר האחראי?"
הח"כים הגיעו למתחם האוהלים והתעמתו עם הפעילים

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully