וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שיכרו ואנסו בת למשפחת פשע בעת בילוי

גלעד גרוסמן

4.8.2011 / 14:34

שני צעירים נעצרו לאחר שבילו עם צעירה בדירתו של אחד מהם, ולפי החשד השקו אותה לשוכרה, אנסו אותה וביצעו בה מעשים מגונים. הצעירה היא בת למשפחת פשע ידועה מהשרון. מעצרם הוארך

שני צעירים בני 23 ו-24 מהוד השרון נעצרו בחשד שאנסו נערה, בת לאחת ממשפחות הפשע הידועות באזור השרון. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרם בחמישה ימים.

מחקירה ראשונית עולה, כי הנערה הגיעה לביתו של אחד החשודים, צעיר אותו היא מכירה, בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר. הצעיר הזמין למקום ידיד נוסף שלו, והשלושה החלו לשתות משקאות אלכוהוליים עד שהצעירה איבדה את הכרתה. אז לטענתה, ניצלו השניים את מצבה ואחד מהם אנס אותה בעוד השני עומד מהצד ומבצע בה מעשים מגונים. לדבריה, היא ניסתה להתנגד להם, אך הייתה בערפול חושים.

הצעירה הגיעה למשטרה ביחד עם אמה ביום למחרת, ולאחר הגשת התלונה נעצר אחד הצעירים בחשד לביצוע המעשה. הצעיר הנוסף נמלט והסגיר לבסוף את עצמו למשטרה לאחר מספר ימים.

פרקליטו של אחד החשודים, עורך הדין ניר אלפסה מהסניגוריה הציבורית, אמר כי "ככלל מרשי כופר במיוחס לו. כמו כן, אני מניח שהמשטרה בודקת לעומק את טיב התלונה, לרבות אפשרויות נוספות מלבד האפשרות שמדובר במעשה שלא בוצע בהסכמה חופשית". החשוד השני טוען כי יחסי המין בוצעו בהסכמה.

עוד באותו נושא:
לאור יום: גבר חשוד שניסה לאנוס צעירות בנמל ת"א
ביהמ"ש גזר שמונה שנות מאסר על ארז אפרתי
נפגעות עבירות מין: "הפרקליטות משתיקה פרשות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully